Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

«Δεν φοβάμαι ποτέ την αλήθεια…»

Με δηλώσεις του στην “Real News”, o Θόδωρος Ζαγοράκης αναφέρθηκε στην ποινική δίωξη από τον εισαγγελέα: “Θέλαμε να φύγει και η παραμικρή σκιά που ορισμένοι νομίζουν ότι υπάρχει επάνω μου.
Αλίμονο αν έπειτα τόσα χρόνια αγάπης και πάθους για το ποδόσφαιρο, τον ΠΑΟΚ και την Εθνική, θα άφηνα να πλανάται και η παραμικρή υποψία για μένα.
Εφόσον αυτή η υπόθεση βρίσκεται ήδη στο κέντρο της Δικαιοσύνης και έχουν ασκηθεί οι ποινικές διώξεις, εμένα δεν μου επιτρέπεται κατά νόμο να πω τίποτα περισσότερο από όσα έχω γράψει στη μηνυτήρια αναφορά μου που θα καταθέσω στον αρμόδιο ανακριτή όταν κληθώ”.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου