Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Σπαντάτσιο: "Θέλουμε να παίξουμε στο Τσάμπιονς Λιγκ"

Ο Τζουλιάνο Σπαντάτσιο, μίλησε σε τηλεοπτική εκπομπή το βράδυ της Δευτέρας, για την ομάδα του και το πρώτο παιχνίδι που ξεκίνησε ως βασικός: "Είμαι χαρούμενος, εύχομαι να πετύχω και άλλα γκολ, μάλιστα ακόμη πιο όμορφα" τόνισε αρχικά ο Βραζιλιάνος χαφ του ΠΑΟΚ.

"Είμαι σε μία μεγάλη ομάδα που έχει εκπληκτικούς φιλάθλους, βοηθάνε πολύ την ομάδα είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό. Κάθε χώρα είναι πολύ διαφορετική. Αλλά εδώ έχω προσαρμοστεί γρήγορα γιατί με βοήθησαν οι συμπαίκτες μου. Ελπίζω να είμαι εξίσου χαρούμενος στο τέλος όπως και στις άλλες ομάδες που αγωνίστηκα.
Πρέπει να δουλέψουμε και να κάνουμε ότι θέλει ο προπονητής. Όλοι οι ποδοσφαιριστές γνωρίζουν πως πρέπει να τα δίνουν όλα σε κάθε παιχνίδι. Έχουμε καλούς παίκτες και ξέρουμε ότι η απόσταση από τους πρώτους είναι μεγάλη με αποτέλεσμα να θέλουμε πολύ καλά αποτελέσματα για να πλησιάσουμε.
Υπάρχουν πολλά παιχνίδια, πρέπει να παρουσιαστούμε συγκεντρωμένοι για να πάρουμε τις νίκες που χρειαζόμαστε. Θέλουμε να παίξουμε στο Τσάμπιονς Λιγκ".
Για το γκολ του και το χορευτικό που ακολούθησε: "Ήταν το πρώτο μου γκολ και αισθάνθηκα ευτυχισμένος. Το χορευτικό αφορά ένα τραγούδι που αρέσει στον Βιεϊρίνια και το χορέψαμε".
Για τα γενέθλιά του πριν από λίγες ημέρες; "Ευχαριστώ για τις ευχές σας και αυτή τη φορά ήταν η οικογένειά μας μαζί μου για να γιορτάσουμε μαζί, αλλά και στο γήπεδο για να πανηγυρίσουμε ένα γκολ".
Για τον νεαρό Σταφυλίδη που ντεμπουτάρισε τι έχεις να πεις; "Έκανε ένα πάρα πολύ καλό παιχνίδι στη πρώτη του εμφάνιση. Είχε καλή συμπεριφορά σε όλους τους τομείς".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου