Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

«Ποια λεφτά; Να παίξω στον ΠΑΟΚ θέλω»


Ο Λεονάρντο υπέγραψε συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ και παρουσιάστηκε στους εκπροσώπους τους Τύπου εντυπωσιάζοντας με την θέληση του να φορέσει την ασπρόμαυρη φανέλα.
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος,από τον πρόεδρο, είχα κάποιους φίλους στον ΠΑΟΚ, ποδοσφαιριστές με μεγάλη ποιότητα. Ήρθα εδώ με προσδοκίες να κάνω ένα μεγάλο πρωτάθλημα. Δεν ήμουν τυχερός, ώστε να έρθω πιο νωρίς και να μπορέσω να παίξω και στην Ευρώπη. Πιστεύω ότι με τον ΠΑΟΚ θα μπορέσω να κάνω ένα καλό πρωτάθλημα και να πάρω έναν τίτλο», δήλωσε αρχικά ο Βραζιλιάνος αμυντικός, που μίλησε ακόμη...
Για την αποχώρησή του από τον Ολυμπιακό: "Δεν ξέρω τι έγινε με τον Ολυμπιακό, ίσως να μη με χρειαζόταν πλέον. Ας ξεχάσουμε τον Ολυμπιακό, πλέον είμαι στον ΠΑΟΚ, θέλω να τα πάω ακόμα καλύτερα και είμαι ευχαριστημένος στον ΠΑΟΚ. Ο Ολυμπιακός τελείωσε, είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στον ΠΑΟΚ".
Για τα ατού του: "Τα χαρακτηριστικά μου είναι πιο πολύ αμυντικά. Έχω μιλήσει με τον προπονητή, μου είπε ότι για να προσαρμοστώ περισσότερο πρέπει να παίζω πιο πολύ αμυντικά, με βάση αυτά που θέλει ο κόουτς. Πιστεύω ότι θα είμαι έτοιμος σε μάξιμουμ 15-20 μέρες".

Για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ: "Οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ βοηθούν πάρα πολύ την ομάδα, φωνάζουν, σου δίνουν ενέργεια και δύναμη για να συνεχίσεις να παίζεις".

Για το οικονομικό: "Δεν είναι πρόβλημα το οικονομικό. Σημασία έχει ότι ήρθα εδώ, αισθάνομαι όμορφα και θέλω να παίξω στον ΠΑΟΚ. Δεν έχει σημασία ότι στον Ολυμπιακό έπαιρνα περισσότερα χρήματα".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου