Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

Ούτε στο... τάβλι ο Λαζάρ!


Η Καρπάτι δεν αποτελεί εύκολο «θήραμα», όπως αποδείχθηκε, με τον Κοστίν Λαζάρ ωστόσο να... σιχαίνεται την ήττα και να επισημαίνει πως ο ΠΑΟΚ δεν πρέπει να αρκεστεί στο 2-0 της Τούμπας, αλλά οφείλει να πάει στην Ουκρανία με σκοπό τη νίκη.

«Εμείς παίζουμε για τη νίκη, άλλωστε οι οπαδοί μας αυτό μου λένε ότι θέλουν», είπε εν όψει της ρεβάνς στην Ουκρανία, δείχνοντας να έχει μπει στην ψυχοσύνθεση των φίλων του «Δικεφάλου του Βορρά».

Το «PAOK24» τον εντόπισε σε παραλία στη Χαλκιδική με τον Ρουμάνο άσο να δείχνει να απολαμβάνει τις ομορφιές της συμπρωτεύουσας: «Νιώθω πολύ ωραία. Κάποιες φορές απορώ που με αναγνωρίζει τόσος κόσμος. Οι φίλοι του ΠΑΟΚ είναι παντού. Είναι το δεύτερο μπάνιο μας στη Χαλκιδική και μας αρέσει πολύ εδώ».

Ο 30χρονος μέσος, ο οποίος έχει επανέλθει πλήρως μετά τον τραυματισμό του, αναφέρεται επίσης στην μεταγραφή του στους Θεσσαλονικείς και στο ρόλο που του έχει ανατεθεί στο χορτάρι…

«Ευτυχώς είμαι καλά μετά τον τραυματισμό και η κατάσταση στην ομάδα είναι πολύ καλή. Χαίρομαι που με διάλεξε ο ΠΑΟΚ και ο κ. Μπόλονι συμφώνησε να έρθω στην ομάδα. Δεν έχουμε δώσει πολλούς επίσημους αγώνες κι εγώ προσπαθώ να προσαρμοστώ, να μάθω τη θέση που παίζω και τις απατήσεις της, αφού δεν έχω συνηθίσει να παίζω πίσω από τον επιθετικό, είμαι πιο κλασικός μέσος», ήταν τα λόγια του.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου