Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Βιεϊρίνια: «Εγώ είμαι εδώ...»

Παρά τα (ιταλικά) σενάρια που τον θέλουν να αποχωρεί για την Ουντινέζε, ο Αντελίνο Βιεϊρίνια κρατά χαμηλά το κεφάλι και αφού δηλώνει πως «είναι τιμητικό το ενδιαφέρον», εξηγεί ότι «δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο» και επισημαίνει πως «εγώ είμαι εδώ, είμαι παίκτης του ΠΑΟΚ».

Αναλυτικά:

«Προερχόμασταν από ευρωπαϊκό αγώνα, έλειψαν πολύ και αυτοί που δεν έπαιξαν, όμως, όσοι αγωνίστηκαν έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους για τη νίκη», δήλωσε ο 25χρονος μεσοεπιθετικός σχολιάζοντας το 1-0 επί της Ξάνθης και συνέχισε αναφερόμενος στο ενδιαφέρον της Ουντινέζε:

«Εγώ είμαι εδώ, είμαι στον ΠΑΟΚ. Είναι τιμητικό να ενδιαφέρεται για μένα μία ομάδα όπως η Ουντινέζε, αλλά τους τελευταίους δύο μήνες έχουν γραφτεί και ακουστεί πολλά, χωρίς να υπάρχει κάτι το συγκεκριμένο».

Τέλος, μιλώντας για το δεύτερο γκολ που πέτυχε (δεν μέτρησε), είπε πως «δεν έχω δει το βίντεο της φάσης, αλλά απ’ όσα μου είπαν δεν έπρεπε να ακυρωθεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου