Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

"Ανυπομονώ να παίξω στην Τούμπα!"

Ο Αμπντούλ Ραζαγκουί Καμαρά παρέλαβε στην Τούμπα το βραβείο για το καλύτερο γκολ της 20ης  αγωνιστικής για το φοβερό τέρμα που πέτυχε στο Χαριλάου την περασμένη Κυριακή.
Στις δηλώσεις του δεν έκρυψε ότι είναι ανυπόμονος να κάνει στο ματς με τον ΟΦΗ το ντεμπούτο του και στην Τούμπα.
Αρχικά τόνισε:
«Σαφώς και είμαι ικανοποιημένος. Αλλά αυτό το γκολ δεν δεν ήταν το καλύτερο που έχω βάλει στην καριέρα μου. Ευχαριστώ όσους με ψήφισαν, αλλά το καλύτερο γκολ που έχω πετύχει ήταν με την Εθνική Γουινέας το 2012 στις Κάννες»
Συνεχίζοντας αναφέρθηκε στην επερχόμενη πρώτη του εμφάνιση στην Τούμπα στο ματς με τον ΟΦΗ και είπε: «Ανυπομονώ για το πρώτο μου παιχνίδι στην Τούμπα. Έχω κάποιες πρώτες εντυπώσεις από τον κόσμο του ΠΑΟΚ και πιστεύω ότι αύριο σε μία πολύ καλύτερη ατμόσφαιρα θα βάλω και εγώ τα δυνατά μου».
Για τις εντυπώσεις που έχει από την ομάδα του ΠΑΟΚ είπε: «Εχω καλές εντυπώσεις από την ομάδα . Είμαστε μια ομάδα υψηλής ποιότητας και συνεργάζομαι καλά με τους συμπαίκτες μου».
Για το αν θα μπορούσε να μείνει στον ΠΑΟΚ και μετά από την περίοδο δανεισμού του από τη Σοσό, που είναι μέχρι το καλοκαίρι είπε: «Προς το παρόν απολαμβάνω την συμμετοχή μου στον ΠΑΟΚ. Είναι ακόμη νωρίς τα υπόλοιπα. Απολαμβάνω τις στιγμές τώρα».
Για τα γκολ που πέτυχε με την φανέλα του ΠΑΟΚ αλλά και αυτό με την Εθνική Γουινέας είπε: «Πάντα προσπαθώ να δείξω τον καλύτερο μου εαυτό. Στην Εθνική δεν ήταν σίγουρο πως θα παίξω αλλά με χρησιμοποίησε ο προπονητής. Πάντα θέλω να παίζω καθοριστικό ρόλο στα ματς».
Για το επίπεδο του ελληνικού ποδοσφαίρου τόνισε: «Είναι καλό το επίπεδο. Υπάρχει μεγάλη ένταση και νιώθω πολύ καλά».
Τέλος σε ερώτηση γιατί επέλεξε τον ΠΑΟΚ είπε: «Ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα, έχει ωραίο κοινό και αυτό με βοηθάει. Ανυπομονώ να παίξω στην Τούμπα. Αποψή μου είναι ότι ο ΠΑΟΚ κάνει ό,τι θεωρεί σκόπιμο για να έχει λαμπρό μέλλον».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου