Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

«Αν πάει ο ΠΑΟΚ τελικό, θα το πάρει σίγουρα»

Μία από τις μεγαλύτερες ποδοσφαιρικές φυσιογνωμίες που έχει προσφέρει στον ΠΑΟΚ και έχει αγαπηθεί όσο λίγοι, από τους φιλάθλους της ομάδας, είναι ο Γιάννης Δαμανάκης. Ζει μόνιμα στην Κρήτη, αλλά η καρδιά του χτυπά για τον ΠΑΟΚ, τη Μακεδονία, τη λεβεντιά που βίωσε εδώ και δεν πρόκειται να την ξεχάσει ποτέ. Με αφορμή το αυριανό παιχνίδι του ΠΑΟΚ με τον ΟΦΗ επικοινωνήσαμε με τον Γιάννη Δαμανάκη και του ζητήσαμε την άποψή του για την εικόνα του ΠΑΟΚ και την πορεία της ομάδας.
Αρχικά ο Δαμανάκης είπε συγκινημένος στα ΣΠΟΡ: “Η οικογένειά μου είναι μία, ο ΠΑΟΚ. Είτε ζήσω μέχρι τα... 100 μου είτε, μέχρι τα... 200μου (γελάει με έντονο τρόπο) ο ΠΑΟΚ θα είναι η οικογένειά μου”.
Ο Δαμανάκης πρόσθεσε ακόμη: “Από όσα έχω παρακολουθήσει και με την ενεργή παρουσία του μεγαλομετόχου Ιβάν Σαββίδη, χαίρομαι αρχικά γιατί ο προπονητής χρησιμοποιεί νέα παιδιά στην ενδεκάδα. Ελληνες, που προέρχονται από τα σπλάχνα του ΠΑΟΚ. Είμαι υπέρ των Ελλήνων και σας θυμίζω και από τη δική μου εποχή. Η ομάδα έχει δείξει αρετές, παρά τα αρνητικά αποτελέσματα των τελευταίων αγωνιστικών. Θέλει όμως υπομονή και ο κόσμος να δείξει ακόμη περισσότερο πως στηρίζει αυτή την προσπάθεια. Δεν χρειάζεται απογοήτευση. Η ομάδα μπορεί να φθάσει ψηλά. Δεν είμαι ικανοποιημένος από την εικόνα, αλλά το περίμενα γιατί αρκετά από τα παιδιά δεν έχουν εμπειρία και συνοχή”.
-Αυτός ο ΠΑΟΚ μπορεί να πετύχει τους δύο στόχους του;
“Αυτός ο ΠΑΟΚ έχει τα φόντα να ανταποκριθεί στον διπλό του φετινό στόχο. Κατά τη γνώμη μου, εφόσον φθάσει στον τελικό η ομάδα, θα πάρει το τρόπαιο. Και στα πλέι οφ είναι δεδομένο πως θα συμμετέχει. Απλά πρέπει να έχει την καλύτερη συγκομιδή για να ξεκινήσει με καλύτερες προϋποθέσεις στο μίνι πρωτάθλημα για να κατακτήσει την πρώτη θέση που οδηγεί στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ. Εκανε μία “κοιλιά” η ομάδα, δεν είναι για το ανάθεμα. Χρειάζεται υπομονή και στήριξη για να αλλάξει η κατάσταση. Και αυτό θα γίνει”.
Για το αυριανό παιχνίδι με τον ΟΦΗ που θα γίνει στην Τούμπα, ο Γιάννης Δαμανάκης δήλωσε στα ΣΠΟΡ: “Ο ΠΑΟΚ έχει τον πρώτο λόγο. Θα πρέπει όμως να είναι αποτελεσματικός για να κερδίσει τον ΟΦΗ. Περιμένω να αρχίσει η ανάκαμψη από αυτό το παιχνίδι. Ο ΟΦΗ έχει επικίνδυνους παίκτες, αλλά ο ΠΑΟΚ δεν παύει να είναι μία ομάδα δυνατή. Ειδικά με την απόκτηση των νέων παικτών, έγινε πιο δυνατός”.
ΚΟΡΥΦΑΙΑ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΤΣΟΥΡΑΝΗ
Ο Γιάννης Δαμανάκης μίλησε για την απόκτηση του Κώστα Κατσουράνη και τη βοήθεια που προσφέρει ο αρχηγός της Εθνικής. Και είπε στα ΣΠΟΡ: “Είναι ό,τι καλύτερο για τον ΠΑΟΚ αυτή η προσθήκη του Κώστα Κατσουράνη στην ομάδα. Δεν υπάρχουν αυτή την στιγμή, στην ελληνική αγορά, παίκτες όπως ο Κατσουράνης. Ο οποίος με την εμπειρία του, την ποιότητα που διαθέτει μπορεί να βοηθήσει την ομάδα. Και όχι απαραίτητα σε μία μόνο θέση. Παίζει παντού ο Κατσουράνης και το είδατε στα τελευταία παιχνίδια. Πολύ σωστή ήταν η επιλογή της απόκτησής του και κορυφαία θα προσθέσω, γιατί ο ΠΑΟΚ πήρε ό,τι καλύτερο υπήρχε από την ελληνική αγορά. Θα προσθέσω πως και οι άλλοι παίκτες που αποκτήθηκαν, σταδιακά θα μπορέσουν να προσδώσουν στοιχεία που είναι απαραίτητα για την ομάδα. Και οι δύο μεσοεπιθετικοί, ο Καμαρά και ο Ολίσε, αλλά και ο Κροάτης αμυντικός έχουν τη δυνατότητα να ανεβάσουν το επίπεδο της ομάδας”.
“ΠΑΝΤΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ”
Ο Γιάννης Δαμανάκης, συγκινημένος μίλησε στα ΣΠΟΡ για την ατελείωτη αγάπη που έχει εισπράξει από τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ και τους Μακεδόνες γενικότερα. Και έλεγε με νόημα χθες το βράδυ: “Αυτό που εισέπραξα από όλους εσάς, τους Μακεδόνες και την περίοδο που ήμουν ποδοσφαιριστής και αργότερα όταν αποχώρησα από την ενεργό δράση, ήταν μία ξεχωριστή αγάπη που δεν έχω νιώσει ποτέ ξανά. Πάντα έχω μέσα μου, αυτή την ατελείωτη αγάπη που μου έδωσαν οι Μακεδόνες. Και σε εμένα και στην οικογένειά μου. Και σας είμαι ευγνώμων για όσα μου δώσατε. Αυτό το ανεκτίμητο συναίσθημα που δεν συγκρίνεται με όλα τα αγαθά του κόσμου”.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου