Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

«Μπορεί το Τσάμπιονς Λιγκ!»

Ο Άγγελος Αναστασιάδης εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη νίκη της ομάδας του μέσα στην Τούμπα επί του ΠΑΟΚ με 1-2, ενώ τόνισε ότι ο Δικέφαλος μπορεί να βγει στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ.
Αναλυτικά είπε:
«Ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι για μας. Ο ΠΑΟΚ έχω πει πολλές φορές ότι είναι μία από τις δύο καλύτερες ομάδες στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή μετά από τον Ολυμπιακό.
Πρέπει να δουλέψεις πολύ στον τομέα της τακτικής για να τον αντιμετωπίσεις. Και αμυντικά και επιθετικά
Είχαμε κάποια προβλήματα στο πρώτο ημίχρονο, αλλά στο δεύτερο μέρος τα διορθώσαμε.
Μας βοήθησε το γεγονός ότι βάλαμε και δεύτερο γκολ.
Ήταν μία πολύ μεγάλη νίκη για μας. Και ήρθε με πολύ δουλειά.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τα παιδιά.
Έχουμε δύο ματς μπροστά μας, Κυριακή και Τετάρτη για να κάνουμε καλή Ανάσταση.
Καλές γιορτές σε όλους και καλή Ανάσταση.»
Για το αν κρίθηκε η μάχη της παραμονής είπε:
«Από την πρώτη μέρα που ήρθα στον ΠΑΣ έλεγα ότι πρέπει να βλέπουμε σαν τελικό κάθε ματς,. Αυτό θα κάνουμε και στη συνέχεια. Θα κάνουμε αυτά που πρέπει να κάνουμε σεβόμενοι τον κόσμο και τους εαυτούς μας. Είναι υποχρέωσή μας να κυνηγήσουμε τη νίκη παντού. Δε σταματάμε…».
Επειδή μίλησε πολλές φορές για τον καλά οργανωμένο ΠΑΟΚ, ρωτήθηκε γιατί πιστεύει ότι ο Δικέφαλος δεν μπορεί να κερδίσει εδώ και πάνω από δύο μήνες στην Τούμπα.
«Να ρωτήσετε τον προπονητή του γι’ αυτό.  Αυτός πρέπει να απαντήσει»
Για τα τρία διπλά που έχει με τα Γιάννινα είπε:
«Δεν είναι της ώρας αυτά. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι δουλέψαμε πολύ για να πείσουμε τα παιδιά και ότι είναι πιο εύκολα τα παιχνίδια εκτός έδρας.
Σε όποια ομάδα ήμουν το έλεγα και το πιστεύω αυτό.
Το μυστικό είναι στη δουλειά»
Για την επιστροφή του στην Τούμπα μετά από 10 χρόνια ως αντίπαλος και τα συναισθήματά του για τον ΠΑΟΚ είπε:
«Είτε θέλουμε είτε δε θέλουμε εγώ είμαι από παιδί δεμένος με τον ΠΑΟΚ.
Όσοι προσπάθησαν για άλλα, τι να αλλάξουν; Οι αριθμοί, τα νούμερα, οι χρόνοι είναι ενδεικτικά και δεν μπορεί να τα αμφισβητήσει κανείς.
Εγώ δεν ασχολήθηκα ποτέ με τον ΠΑΟΚ από τότε που έφυγα πριν από 7 χρόνια.
Δεν ήρθα στην Τούμπα. Ποτέ δεν ασχολήθηκα με τον ΠΑΟΚ. Χαιρόμουν ή στενοχωριόμουν ανάλογα με τις χαρές και τις λύπες όπως άλλοι. Ασχολήθηκαν πολλοί άλλοι με μένα. Καλώς ή κακώς…,
Ήρθα στον  ΠΑΟΚ στα 16 μου και πλέον είμαι 59. Έχω φάει πολλά χρόνια. Χρόνια αλήθειας! Ούτε ένα ψέμα.
Έχουν και οι άλλοι προβλήματα, γι’ αυτό ο ΠΑΟΚ έχει όλες τις δυνατότητες να περάσει στο Τσάμπιονς Λιγκ. Θα είμαι ο πρώτος που θα χαρεί. Τι θα πουν οι άλλοι δε με νοιάζει.
Μιλάω αργά πολύ αργά. Μιλάω αργά και ξέρω καλά τι λέω. Και πιστεύω ότι μιλάω καλά ελληνικά για να τα καταλαβαίνουν όλοι τι λέω…»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου