Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

"Στον ΠΑΟΚ ένιωθα ο καλύτερος του κόσμου"

Η αποχαιρετιστήρια συνέντευξη Τύπου του Πάμπλο Κοντρέρας ολοκληρώθηκε και ο Χιλιανός αμυντικός εξήγησε τους λόγους για τους οποίους αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ. Επίσης έχρισε ως αντικαταστάτη του τον Στέλιο Μαλεζά, ενώ αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στη μεγάλη απώλεια της αποχώρησης του Βιεϊρίνια.
 Ο Χιλιανός, πρώην αμυντικός του ΠΑΟΚ και νυν (όπως έχει δηλώσει σε ΜΜΕ της πατρίδας του) της Κόλο Κόλο, έφθασε πριν ορισμένα λεπτά στην Τούμπα και αποθεώθηκε από φιλάθλους του «Δικεφάλου» που τον περίμεναν στον περιβάλλοντα χώρο του γηπέδου. Βγήκαν μαζί του φωτογραφίες, υπέγραψε αυτόγραφα και η συγκίνηση ήταν έκδηλη.

ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

Ο Χιλιανός στόπερ μπήκε στην αίθουσα Τύπου, μαζί με τον αντιπρόεδρο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Ζήση Βρύζα.

ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ
«Είναι μια απο τις δυσκολότερες στιγμές στην καριέρα μου. Ηθελα να αναφερθώ στις εμπειρίες μου, στα τέσσερα χρόνια που βρίσκομαι στην Ελλάδα. Τον ΠΑΟΚ τον γνώριζα μόνο από τον κ. Βρύζα, πάντα μου έλεγε ότι ήταν μια μεγάλη ομάδα ο ΠΑΟΚ. Και όταν έφθασα εδώ, κατάλαβα και μετά την προπόνηση με 15.000 φιλάθλους στο γήπεδο, ότι ήταν μια τρέλα. Δεν ήξερα που βρισκόμουν. Ο ΠΑΟΚ έγινε μια μεγάλη ομάδα, όσο βρίσκομαι στην Ελλάδα. Πάντα παλεύαμε για να διατηρήσουμε το καλό όνομα του ΠΑΟΚ. Είχαμε τη βοήθεια του 12ου παίκτη, των φιλάθλων μας. Η λύπη μου είναι ότι δεν κατάφερα να φύγω από τον ΠΑΟΚ, έχοντας κάποιον τίτλο. Φεύγω, όμως γεμάτος αγάπη, που μου έδωσαν οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ. Οι φίλαθλοι ήταν μαζί μας στην Κωνσταντινούπολη, στο ματς με τη Φενέρμπαχτσε, γνωρίζαμε ότι γι΄ αυτούς ήταν ένα παιχνίδι ζωής και θανάτου. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά τότε».

ΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
«Ηθελα να μιλήσω ειδικά για έναν παίκτη, τον Πάμπλο Γκαρσία, τον οποίο ο κόσμος θα πρέπει να συνεχίσει να τον ευχαριστεί. Με όλο το σεβασμό που έχω σε όλους τους παίκτες. Θέλω επίσης να γνωρίζουν οι φίλαθλοι ότι αυτή η εβδομάδα ήταν δύσκολη αγωνιστικά τόσο για μένα όσο και για την οικογένειά μου. Πάντα ήμουν παρών όταν με χρειαζόταν η ομάδα. Υπήρξε μια αμφιβολία για μένα και την ομάδα, όταν κάποια ΜΜΕ είπαν ότι δεν ήμουν έτοιμος να παίξω στον Αστέρα Τρίπολης και είμαι διαθέσιμος για την Εθνική Χιλής. Δυστυχώς σε κάποια ματς δεν μπορούσα να ήμουν παρών στην ομάδα, όμως δεν ήταν αληθές ότι υπέγραψα συμβόλαιο με άλλη ομάδα. Ξέρω ότι η ομάδα περνάει οικονομικές δυσκολίες, δε θέλω να νομίζετε ότι φεύγω για το οικονομικό. Βρήκαμε έναν τρόπο να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ για τους τελευταίους έξι μήνες. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον Ζήση Βρύζα που μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω σε αυτήν τη μεγάλη ομάδα. Ακόμα θέλω να ευχαριστήσω όλους τους διοικούντες, τον κόσμο που με έκαναν να νιώσω σαν τον καλύτερο παίκτη στον κόσμο, όλους τους προπονητές που πέρασαν από αυτήν την ομάδα και το σεβασμό που είχαν απέναντί μου και τέλος ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου που κάναμε ανγνωρίσιμο τον ΠΑΟΚ σε όλη την Ευρώπη, αλλά και τους δημοσιογράφους».

ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ
«Θέλω να καταλάβετε την απόφαση που πήρα μαζί με τη διοίκηση. Δεν ήταν εύκολο για κανέναν. Μακάρι να μπορούσα να συνεχίσω στον ΠΑΟΚ. Δε θα ήθελα να μιλήσω για το οικονομικό θέμα, γιατί δε θα ήταν καλό για τον εαυτό μου. Ενα οικογενειακό πρόβλημα που έχω με αναγκάζει να γυρίσω στην πατρίδα μου. Πάντως πέρασα τα καλύτερά μου χρόνια στον ΠΑΟΚ. Αισθάνθηκα πολύ τυχερός που φόρεσα τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Πάντα σεβόμουν τη διοίκηση και τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ, οι οποίοι με στάθηκαν και στο θάνατο του πατέρα μου. Οσο μακριά κι αν είμαι θα σκέφθομαι τον ΠΑΟΚ».

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΑΝΕΛΑ ΠΟΥ ΠΕΤΑΞΕ
«Δυστυχώς δεν μπόρεσα να αποχαιρετήσω τον κόσμο, παίζοντας σε ένα παιχνίδι. Γι΄ αυτό και έκανα αυτό, μαζί με τον Βιεϊρίνια, πριν το ματς με τον Λεβαδειακό. Θέλω να ευχαριστήσω τον Ζήση Βρύζα που το δέχθηκε».

ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΤΕΝΑΜ
«Δυστυχώς αυτός ήταν ο αποχαιρετισμός μου στον ΠΑΟΚ. Ευτυχώς έγινε κάτι ιστορικό, σε εκείνο το ματς για την ομάδα.  Φεύγω με την ηρεμία ότι πήραμε μια μεγάλη πρόκριση στο Λονδίνο».

ΣΕ ΕΠΙΜΟΝΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ, ΕΙΠΕ
«Καλαβαίνω τις δυσκολίες που περνάει η ομάδα. Δε θα μιλούσα καλά για τον εαυτό μου, αν αναφερόμουν σε κάτι οικονομικό. Είναι ξεκάθαρο, όμως, ότι έτσι μπορώ να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ. Επίσης φεύγω εξαιτίας της αρρώστιας της μητέρας μου».

Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ
«Ηθελα να τελειώσω την καριέρα μου στον ΠΑΟΚ. Ομως ήξερα ότι οι... πόρτες στην Χιλή ήταν ανοιχτές. Ξέροντας τις δυσκολίες που πέρασα πριν λίγο καιρό και επειδή δε θέλω να γίνει ξανά το ίδιο, σε ό, τι αφορά την οικογένειά μου, επιστρέφω στην πατρίδα μου για να βρίσκομαι δίπλα στους δικούς μου ανθρώπους».

ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΒΡΥΖΑ
«Εχω πολύ καλή σχέση μαζί του και συμφωνήσαμε να λύσουμε το συμβόλαιο για να βοηθήσουμε το σύλλογο. Αλλωστε είναι δίπλα μου κι αυτό σημαίνει κάτι».

ΓΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ
«Είναι αλήθεια, αλλά εγώ δε θα πήγαινα σε άλλη ελληνική ομάδα, το είπα και στον Ζήση Βρύζα. Θα τέλειωνα την καριέρα μου στον ΠΑΟΚ, αν δεν υπήρχαν όλα τα παραπάνω που ανέφερα».

ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΟΣΤΟ
«Μακάρι να είχα την τύχη και την πιθανότητα να δουλέψω σε άλλο πόστο στον ΠΑΟΚ, όπως ο Ζήσης Βρύζας, αλλά και οι Ζαγοράκης και Κωνσταντινίδης, Μακάρι να γίνει αυτό στο μέλλον». Επίσης είπε ότι μπορεί να γίνει ένα φιλικό παιχνίδι, όσο είναι ο Ζήσης Βρύζας στον ΠΑΟΚ.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΤΟΥ
«Πάντα πίστευα στον Μαλεζά, αυτός είναι ο αντικαταστάτης μου. Είναι ο μεγάλος αρχηγός».

ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ
«Δύσκολίες σίγουρα θα υπάρχουν, μετά τις αποχωρήσεις. Ομως υπάρχει ένας μεγάλος προπονητής και μια μεγάλη ομάδα. Μακάρι να διατηρηθούν εδώ, στον ΠΑΟΚ, αυτά που κάναμε τα τελευταία 4 χρόνια. Οπως έχω πει, αυτόν που χάνει ο ΠΑΟΚ σαν μεγάλος ποδοσφαιριστής είναι ο Βιεϊρίνια».

Ο Πάμπλο Κοντρέρας «πετάει» αύριο για την Χιλή και μέχρι το Σάββατο θα ενσωματωθεί στην Κόλο Κόλο, την ομάδα από την οποία ξεκίνησε την καριέρα του. Η οικογένειά του, λόγω των σχολείων, θα παραμείνει στη Θεσσαλονίκη και θα αναχωρήσει το καλοκαίρι για την Χιλή.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου