Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Βιεϊρίνια: «Μια μέρα θα γυρίσω…»

Συγκινημένος και μέσα στις αγκαλιές του κόσμου αποχώρησε ο Βιεϊρίνια από την Τούμπα, αποχαιρετώντας τους φίλους του ΠΑΟΚ, καθώς θα συνεχίσει την καριέρα του στη Βόλφσμπουργκ που τον απέκτησε με μεταγραφή.
«Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο και τον ΠΑΟΚ. Τώρα όμως πέρασε αυτή η φάση που έζησα με τον ΠΑΟΚ, αλλά ξέρω ότι μία μέρα θα ξαναγυρίσω. Ωστόσο πλέον πρέπει να αργήσω να σκέφτομαι και τη νέα μου ομάδα», είπε αρχικά.
«Η ατμόσφαιρα στην Τούμπα είναι η ίδια από την πρώτη μέρα που ήρθα στον ΠΑΟΚ.  Δεν ήταν σήμερα μόνο εκπληκτικό ο κόσμο που αποχαιρέτισε εμένα και τον Κοντρέρας, αλλά πάντα ήταν φανταστικός! Αυτός ο κόσμος δίνει τα πάντα για την ομάδα και δίνει τα πάντα και στους παίκτες. Είμαι στεναχωρημένος που τους αφήνω…», συνέχισε.
«Από τη Θεσσαλονίκη θα μου λείψουν τα πάντα. Θα μου λείψει ο κόσμος, θα μου λείψουν οι φίλοι, θα μου λείψει η οικογένεια της γυναίκας μου, θα μου λείψει ο ΠΑΟΚ. Όλα θα μου λείψουν…», είπε.
Όσο για τη νέα του ομάδα;
«Περιμένω τώρα να ενσωματωθώ στην αποστολή για την προετοιμασία και ελπίζω να βοηθήσω κι εγώ να κάνουμε έναν καλύτερο δεύτερο γύρο στο πρωτάθλημα της  Γερμανίας…»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου