Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Η... διαφορετική βράβευση του Παναγιωτούδη

Κάτω από τα χαρούμενα και γεμάτα συγκίνηση βλέμματα των ίδιων των συμμαθητών του, παρέλαβε χθες το βραβείο για το καλύτερο γκολ της 29ης αγωνιστικής, ο Κώστας Παναγιωτούδης.

Ο 17χρονος παίκτης του ΠΑΟΚ βλέπετε, είναι ακόμα μαθητής, πηγαίνει  στην τρίτη Λυκείου και η μαθητική του παρέα τον ακολούθησε σε αυτήν την πρωτόγνωρη για τον ίδιο διαδικασία.

Τα ΣΠΟΡ, τον ρώτησαν, λοιπόν, πως συνδυάζει το σχολείο με το επαγγελματικό ποδόσφαιρο: “Όλα χρειάζονται ένα πρόγραμμα. Μπορούν να συνδυαστούν. Μετά τα πλέι οφ θα δώσω πανελλαδικές και θα προσπαθήσω να διαβάσω στον χρόνο που θα έχω. Στόχος μου είναι να περάσω τουλάχιστον στη γυμναστική ακαδημία...” είπε.

Αρχικά, αναφέρθηκε στη βράβευση τονίζοντας ότι: “Είμαι πολύ χαρούμενος που στο πρώτο παιχνίδι που έπαιξα βασικός χρίστηκα και σκόρερ. Είναι μόνο η αρχή αυτή και είμαι αισιόδοξος. Προσπαθώ για ό,τι καλύτερο. Θα προσπαθήσω να πετύχω και άλλα γκολ. Οι συμπαίκτες μου και ο προπονητής μου με βοήθησαν πολύ να μπω στην ομάδα. Το γκολ ήταν το καλύτερο ξεκίνημα που μπορούσα να κάνω”.

Για το γεγονός ότι ξεπέρασε το ρεκόρ του Σταύρου Σαράφη, σε ό,τι αφορά το σκοράρισμα σε τόσο νεαρή ηλικία, σημείωσε: “Δεν το ήξερα είμαι πολύ χαρούμενος και για αυτό. Τώρα που το πέτυχα ελπίζω να πάω ακόμα καλύτερα. Όλοι οι συμπαίκτες μου, μου έδωσαν συγχαρητήρια μου είπαν να παίξω χωρίς άγχος, με βοήθησαν να ανέβω ψυχολογικά. Το ίδιο και ο προπονητής και για αυτό έπαιξα χωρίς άγχος”.

Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΧΡΥΣΑ

Την βράβευση στον Κώστα Παναγιωτούδη έκανε ο εκπρόσωπος της εταιρίας “AYTECO”, που αποτελεί επίσημο υποστηρικτή της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Ο κ. Ορθόδοξος Μπακιρτζής έδωσε τα συγχαρητήριά του στο νεαρό παίκτη και του ευχήθηκε καλή επιτυχία στην καριέρα του.
Οι συμμαθητές του Κώστα τον περίμεναν υπομονετικά να ολοκληρωθεί η διαδικασία των βραβεύσεων, ενώ ταυτόχρονα τραβούσαν φωτογραφίες και βίντεο από τα κινητά τους. Περισσότερο απ’ όλους φυσικά καμάρωνε η αδερφή του Παναγιωτούδη, Χρύσα, που επίσης βρέθηκε στην Τούμπα.

ΗΤΑΝ ΟΝΕΙΡΟ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΓΚΑΡΣΙΑ

Ο Κώστας Παναγιωτούδης ρωτήθηκε για το αν περίμενε όταν άρχιζε αυτό το “ταξίδι” με τον ΠΑΟΚ, το οποίο περιλάμβανε πολλές μεταβάσεις και επιστροφές από τα Λαγυνά στη Θεσσαλονίκη, αν θα παίξει ποτέ στην πρώτη ομάδα: “Ήταν πάντα όνειρο να παίξω στη μεγάλη ομάδα και πάντα το ήθελα. Είμαι χαρούμενος που έγινε πραγματικότητα τόσο νωρίς”.

Όσο για το γεγονός ότι πλέον παίζει συμπαίκτης με τον Πάμπλο Γκαρσία, αποκρίθηκε: “Δε θα φανταζόμουν ποτέ, ότι θα έπαιζα με έναν τόσο έμπειρο παρτενέρ στο κέντρο όσο ο Πάμπλο Γκαρσία”.

Λογικό ήταν να ζητηθεί από τον Κώστα Παναγιωτούδη, η άποψή του για τα έξι παιχνίδια που έρχονται, με πρώτο αυτό που θα γίνει κόντρα στην ΑΕΚ την ερχόμενη Τετάρτη στην Τούμπα.

Ο πιτσιρικάς του ΠΑΟΚ, έδωσε ένα αισιόδοξο μήνυμα, παρά την διαφορά που υπάρχει με τον Παναθηναϊκό: “Είμαστε αισιόδοξοι για τα πλέι οφ. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό και να κάνουμε πραγματικότητα τους στόχους μας.

Τα αποτελέσματα θα έρθουν αν ακολουθήσουμε τις εντολές του προπονητή. Είμαι έτοιμος να βοηθήσω αν φυσικά μου ζητηθεί από τον προπονητή μου”.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου