Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Σαλπιγγίδης περί αποχωρήσεων και μείωση συμβολαίου!


Για την επόμενη μέρα στον ΠΑΟΚ μίλησε ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης στο περιθώριο της βράβευσης του για το καλύτερο γκολ της 14ης αγωνιστικής κόντρα στη Δόξα Δράμας. Αναλυτικά:
Για το γκολ που πέτυχε και για την προσωπική του απόδοση: "Μακάρι το εύχομαι να πετύχω περισσότερα γκολ για να βοηθήσω την ομάδα".
Για τις μειώσεις συμβολαίων: "Είναι μία πολιτική της ομάδας που θέλει να εφαρμόσει. Από την μία η διοίκηση που θέλει να κάνει κάποια σωστά πράγματα για την ομάδα, και από την άλλη οι παίκτες που είναι επαγγελματίες".
Για το αν έχει γίνει κάποια τέτοια πρόταση από την ΠΑΕ ή αν έχει κρούση από άλλη ομάδα: "Μέχρι στιγμής πρόταση δεν υπάρχει πουθενά και από ενδιαφέρον έχω χορτάσει. Η κατάσταση είναι γνωστή, μπορεί να έχω κάνει κάποιες συζητήσεις για την κατάσταση της ομάδας συγκεκριμένη συζήτηση δεν έχω κάνει. Είμαι ανοιχτός σε συζητήσεις. Δεν σημαίνει ότι θα κάνω ή δεν θα κάνω μείωση ή θα φύγω ή δεν θα φύγω δεν γνωρίζω ακόμα. Ελπίζω ότι και να γίνει να είναι καλό και για την ομάδα και για εμένα να βρεθεί μία μέση λύση. Δεν έχω κάνει συζήτηση με την διοίκηση, δεν έχω επίσημη πρόταση αν έρθουν κάποια στοιχεία θα τα σκεφτώ πολύ σοβαρά και τότε θα μιλήσω. Ελπίζω ότι και να γίνει να είναι καλό και για μένα και για την ομάδα".

Για το αν οι αποχωρήσεις θα επηρεάσουν την ομάδα: "Δεν νομίζω ότι θα επηρεαστεί η ομάδα από αυτά που συμβαίνουν, ο ΠΑΟΚ θα υπάρχει πάντα όπως υπήρχε και ελπίζω ότι και να γίνεται να είναι για το καλό της ομάδας".

Για την συνέχεια: "Ελπίζω να έρθουν και άλλες χαρές στην ομάδα και ότι προβλήματα υπάρχουν στην ομάδα να λύνονται είτε αγωνιστικά είτε εξωαγωνιστικά" .

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου