Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Αλλιωs φανταζομουν την πρεμιερα μου στην Τουμπα........

Ο Απόστολος Γιάννου όχι μόνο μπήκε για πρώτη φορά στην αποστολή του ΠΑΟΚ, αλλά στο ματς με τον ΟΦΗ έκανε και το επίσημα ντεμπούτο του με τη φανέλα του Δικεφάλου.
«Ήταν και για μένα έκπληξη η συμμετοχή μου, αλλά και το γεγονός ότι συμπεριλήφθηκα στην αποστολή.. Είμαι χαρούμενος που ο προπονητής μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω στην Τούμπα», είπε αρχικά.
«Κι αν είμαι χαρούμενος που έπαιξα, δεν είμαι ούτε εγώ ούτε η ομάδα ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. Αυτό που θέλαμε, κόντρα στον ΟΦΗ ήταν η νίκη. Ο ΟΦΗ έπαιξε κλειστά, δεν καταφέραμε να σπάσουμε την διάταξή τους και μείναμε στην ισοπαλία. Σε κάθε αγώνα στόχος του ΠΑΟΚ είναι η νίκη και με αυτό τον προσανατολισμό θα παίξουμε κόντρα στη Σάμροκ», πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου