Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

«Είμαι σκληρός, αλλά και δίκαιος»

Την επιθυμία του να δεί αύριο τον ΠΑΟΚ να παίζει το... παιχνίδι του, εξέφρασε μεταξύ των άλλων στη συνέντευξη Τύπου για το αυριανό παιχνίδι ο Χουμπ Στέφενς, σχολιάζοντας και τις προ ημερών δηλώσεις του Ιβάν Σαββίδη.

Συγκεκριμένα, ο Ολλανδός τεχνικός υπογράμμισε:

Για το πώς αντιμετωπίζει τον σημερινό αγώνα σε συνδυασμό με το ότι ακόμα και μία ενδεχόμενη ήττα  δεν θα είναι καταστροφική για τον ΠΑΟΚ: « Εμείς ήρθαμε εδώ για να περάσουμε στην επόμενη φάση. Θα αντιμετωπίσουμε πολλές καινούργιες συνθήκες. Την ώρα, τον καιρό, τον πλαστικό χλοοτάπητα. Όλα θα είναι διαφορετικά για εμάς. Αλλά πρέπει να τα αντιμετωπίσουμε με έναν επαγγελματικό τρόπο και να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε».

Για το ότι καμία άλλη ευρωπαϊκή ομάδα δεν έχει κερδίσει στην έδρα της Σαχτέρ: «Είναι πολύ δύσκολο κόντρα στην Σαχτέρ να παίξεις το ποδόσφαιρο που θέλεις. Το είδαμε και στο πρώτο παιχνίδι. Παίζουν με πολύ δύναμη,. Εμείς πρέπει να παίξουμε το ποδόσφαιρό μας . Δεν ξέρω το κατά πόσο είναι εφικτό, θα το δούμε αύριο».

Για το ότι πολλές ομάδες παραπονέθηκαν για το μεγάλο ταξίδι που χρειάστηκε να κάνουν για να φτάσουν στο Καζακστάν: «Ξέραμε από την ημέρα της κλήρωσης τι θα είχαμε να αντιμετωπίσουμε και γι΄ αυτό ήρθαμε μία ημέρα νωρίτερα. Κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε. Το αν πράξαμε σωστά, θα το δούμε αύριο».

Για το αν έμαθαν οι παίκτες του να διαχειρίζονται τα συνεχόμενα παιχνίδια σε Ελλάδα και Ευρώπη: «Το ελπίζω. Φυσικά είναι εμπειρία για τους παίκτες να παίζουν τρία παιχνίδια την εβδομάδα. Νομίζω πως τα έχουμε καταφέρει. Δεν είναι βέβαια εύκολο. Θα δούμε μετά τον Δεκέμβριο.  Δεν είχαμε πολλούς τραυματισμούς και αυτό είναι καλό. Μας βοήθησε να αλλάζουμε την ομάδα όποτε χρειάζεται. Όχι μόνο αυτούς που είναι κουρασμένοι πνευματικά, αλλά και αυτούς που δεν βρίσκονται σε καλή φυσική κατάσταση».

Για το αν κατά τη διάρκεια της χρονιάς θα έχει και άλλες... εμπνεύσεις όπως αυτή της χρησιμοποίησης του Τζαβέλλα ως στόπερ: «Δεν είναι μόνο τα παιχνίδια, είναι και οι προπονήσεις. Βάλαμε τον Γιώργο στην προπόνηση στο κέντρο της άμυνας, δεν είχαμε και πολλούς κεντρικούς αμυντικούς εκεί νη τη στιγμή. Μίλησα μαζί του γι΄ αυτό. Πιστέψτε με. Όλοι οι παίκτες έχουν κάθε μέρα την ευκαιρία να μου δείξουν πως μπορούν να παίξουν. Αυτός πήρε την ευκαιρία και έπαιξε καλά στο κέντρο της άμυνας. Ήταν για μένα λόγος να τον εμπιστευτώ. Αύριο θα δούμε».

Για τη δήλωση του Ιβάν Σαββίδη πως είναι σκληρός προπονητής και ενδεχομένως ορισμένοι παίκτες μπορεί να μην τον αντέχουν: «Εγώ είμαι αυτός που είμαι. Αν πρέπει ορισμένες φορές πρέπει να είμαι σκληρός, θα είμαι σκληρός. Αν πρέπει να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες μου, θα τους δώσω συγχαρητήρια. Ήρθα να κάνω μια δουλειά στον ΠΑΟΚ. Δεν υπάρχει προπονητής που δεν θέλει να κερδίζει. Αν για να κερδίζουμε πρέπει να είμαι σκληρός, θα είμαι. Δεν είμαι πάντα σκληρός, κυρίως προσπαθώ να είμαι δίκαιος. Απέναντι στην ομάδα μου, στον ΠΑΟΚ, στους ποδοσφαιριστές και στον εαυτό μου».

Για την τοποθέτηση του Ιβάν Σαββίδη πως για τις μεταγραφές του Ιανουαρίου αφεντικό θα είναι ο Στέφενς: «Πρέπει να περιμένουμε, θα το δούμε τον Γενάρη».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου