Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

«Μεγάλος σύλλογος ο ΠΑΟΚ!»


Κοντά σε φιλάθλους του ΠΑΟΚ στη μπουτίκ της ομάδας βρέθηκε μαζί με τον Σαρλ Ιτάνζ και ο Ραζαγκουί Καμαρά, υπογράφοντας αυτόγραφα.

Χθες ο Καμαρά έκλεισε τα 23 του χρόνια, ο οποίος, με αφορμή τα γενέθλιά του, παραχώρησε δηλώσεις στην ιστοσελίδα της ΠΑΕ (paokfc.gr), περιγράφοντας το πώς βιώνει ο ίδιος τον πρώτο μήνα παρουσίας του στην ομάδα του Δικέφαλου: “Ολα είναι πολύ όμορφα… Ισως μόνο το ότι δεν έχω εγκατασταθεί στο νέο μου σπίτι και παραμένω στο ξενοδοχείο είναι ένα μικρό πρόβλημα, αλλά κατά τ΄ άλλα σούπερ!

Αισθάνομαι πολύ όμορφα ήδη στην Ελλάδα, η ομάδα μού έχει συμπεριφερθεί άψογα, μου έκαναν ακόμη και δώρο για τα σημερινά (σ.σ. χθεσινά) μου γενέθλια (σ.σ. ένα i-pad), πράγμα που βλέπω πρώτη φορά! Τους ευχαριστώ πάρα πολύ. Καταλαβαίνει κανείς αμέσως ότι πρόκειται για έναν πολύ μεγάλο σύλλογο, με πολύ κόσμο που δείχνει πολύ πάθος στις κερκίδες και λατρεύει την ομάδα. Είδα ότι πρόκειται για πολύ επαγγελματική ομάδα, με πολλούς ανθρώπους να φροντίζουν για την παραμικρή λεπτομέρεια. Πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ”.

Μιλώντας σε καθαρά αγωνιστικό επίπεδο, υπογράμμισε: “Είμαι ικανοποιημένος που αγωνίστηκα αμέσως. Ο προπονητής μού έδειξε εμπιστοσύνη, κάτι που θέλω να του την ανταποδώσω. Βλέπω ότι η δουλειά που κάνουμε είναι σε υψηλά επίπεδα. Σαφώς όμως επειδή όλα είναι καινούργια για μένα ίσως χρειαστώ λίγο παραπάνω χρόνο για να δείξω το 100% των δυνατοτήτων μου. Η αλήθεια είναι ότι αισθάνομαι να υπάρχει καλή χημεία και με το προπονητικό τημ και με τους συμπαίκτες μου που με βοήθησαν πολύ από την πρώτη μέρα να προσαρμοστώ και νομίζω ότι δε θα πάρει πολύ”.

Αναφορικά με το μεθαυριανό παιχνίδι στην Τούμπα εναντίον της Κέρκυρας, παρατήρησε: “Πραγματικά δεν έχω εικόνα από τον προσεχή μας αντίπαλο, αλλά ξέρω πώς προετοιμαζόμαστε εμείς για όλους τους αγώνες. Ποτέ δεν είμαστε ευχαριστημένοι με την ισοπαλία, σε όλους τους αγώνες μπήκαμε με αποκλειστικό στόχο τη νίκη. Αυτό θα κάνουμε και τώρα και πιστεύω ότι με καλή συγκέντρωση και εφαρμογή των όσων κάνουμε στις προπονήσεις θα επιστρέψουμε στις νίκες και θα φτάσουμε πιο κοντά στους στόχους μας”.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου