Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Σταφυλίδης: Το ντεμπούτο και οι συμβουλές του Ιωσηφίδη

Ο Κώστας Σταφυλίδης, εκτός σοβαρού απροόπτου θα πάρει φανέλα βασικού από τον Λάσλο Μπόλονι στο παιχνίδι με τον Παναιτωλικό. Ας θυμηθούμε τι είχε δηλώσει ο νεαρός αριστερός μπακ στο σάιτ της Σούπερ Λίγκ, όταν και υπέγραψε το συμβόλαιό του με τον ΠΑΟΚ:

"Περιμένω πώς και πώς το ντεμπούτο μου στον ΠΑΟΚ. Φυσικά το σκέφτομαι και προετοιμάζομαι για αυτή τη στιγμή. Ολοι οι ποδοσφαιριστές στην ηλικία μου έχουμε ονειρευτεί το ντεμπούτο μας.

Πάντως έχω μάθει στο ποδόσφαιρο πως οτιδήποτε κερδίζεις, το κερδίζεις δύσκολα και με πολλή δουλειά, αλλά μπορείς να το χάσεις εύκολα αν σταματήσεις την προσπάθεια. Οπότε θεωρώ ότι οι κόποι μου πρέπει να συνεχιστούν για να πετύχω ακόμη περισσότερα».

Για το ποιο είναι το τελευταίο πράγμα που σκέφθεται πριν μπει στο γήπεδο, είπε ότι «τις συμβουλές των προπονητών μου και κάποιες συμβουλές που μου έχει δώσει ο γενικός αρχηγός Κώστας Ιωσηφίδης, ο οποίος γνωρίζει καλά τη θέση».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου