Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Γιάννου: «Κορυφαίος φέτος στην Ελλάδα ο ΠΑΟΚ»

Ο Απόστολος Γιάννου έκανε σήμερα την πρώτη του προπόνηση με τον ΠΑΟΚ στη Νέα Μεσημβρία.
Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Δικεφάλου μεταξύ άλλων τόνισε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που συνεχίζω την καριέρα μου στον ΠΑΟΚ. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση και τον προπονητή που μου δίνουν την ευκαιρία να αγωνιστώ σε μία τόσο μεγάλη ομάδα. Θα δουλέψω όσο μπορώ για να τους δικαιώσω».
Για την εικόνα που έχει από το φετινό ΠΑΟΚ είπε: «Ο ΠΑΟΚ έχει δείξει μέχρι τώρα ότι φέτος είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Αυτό είδα... Η ομάδα θα πάει πολύ ψηλά».
Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Δικεφάλου δεν έκρυψε ότι η παρουσία του στην Εθνική Ελπίδων άνοιξε το δρόμο για τη μεταγραφή του, λέγοντας ότι: «Με βοήθησε η εθνική. Είναι βιτρίνα... Μου δόθηκαν ευκαιρίες και έτσι με βοήθησε να πάρω μεταγραφή στον ΠΑΟΚ».
Στον ΠΑΟΚ θα παίξει πλέον δίπλα σε επιθετικούς όπως οι Αθανασιάδης, Βιεϊρίνια και Σαλπιγγίδης. «Ο ΠΑΟΚ είναι πολύ μεγάλη ομάδα. Είμαι μεγάλη τιμή που θα δουλέψω δίπλα σε αυτούς τους παίκτες. Θα δουλέψω σκληρά δίπλα τους για να βοηθήσω κι εγώ όσο πιο πολύ μπορώ», επισήμανε.
Σε ερώτηση για το πότε θα είναι έτοιμος είπε: «Χρειάζομαι λίγο προπόνηση γιατί με την Καβάλα δεν κάναμε κανονική προετοιμασία. Σε 10 μέρες θα είμαι εκεί που πρέπει...»
Τέλος μιλώντας για τον κόσμο του ΠΑΟΚ είπε: «Θέλω να αποδείξω ότι αξίζω να βρίσκομαι στον ΠΑΟΚ. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Ελπίζω να με αγαπήσει ο κόσμος και να τον αγαπήσω κι εγώ...»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου