Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

«Μεγάλο βήμα ο ΠΑΟΚ»

Ο Σανθ Χακόμπο, παρουσιάστηκε και επίσημα και στις πρώτες του δηλώσεις, ως παίκτης του ΠΑΟΚ, δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του, για τη νέα σελίδα που ανοίγεται στην καριέρα του.
 Για την επιλογή του ΠΑΟΚ: «Είχα και άλλες προσφορές, αλλά όταν είχα την προσφορά του ΠΑΟΚ μου άρεσε πολύ. Είναι πολύ καλό να έρχεται ένας ποδοσφαιριστής σε μία τέτοια ομάδα, σε υψηλό ευρωπαϊκός επίπεδο. Είναι ένα μεγάλο βήμα για μένα. Από αυτά που έχω ακούσει, έρχομαι σε μία μεγάλη ομάδα, σε μεγάλο σύλλογο με μεγάλο όνομα στην Ευρώπη. Αυτό θα με βοηθήσει.

Για τους προσωπικούς του στόχους: «Είμαι έτοιμος να ξεκινήσω προπονήσεις. Ξέρω ότι δεν είμαι στη λίστα για το παιχνίδι της Πέμπτης, αλλά είμαι έτοιμος να ξεκινήσω. Μετά το αποτέλεσμα στο Ισραήλ, πρέπει να περάσουμε. Εξαρτάται από τον προπονητή, αν μου το ζητήσει είμαι έτοιμος. Αισθάνομαι πάρα πολύ καλά».

Για τους στόχους του ΠΑΟΚ: «Ερχομαι σε μια μεγάλη ομάδα. Τώρα πρέπει να στραφούμε στο παιχνίδι της Πέμπτης. Πρέπει να βλέπουμε αυτό που έχουμε τώρα μπροστά μας και όχι τον Μάιο. Υπάρχουν ομάδες με περισσότερα χρήματα που δεν έχουν καταφέρει αυτά που έχει κάνει ο ΠΑΟΚ στην Ευρώπη. Πρέπει να κοιτάξουμε το «τώρα», το «αργότερα» θα το δούμε».

Για το λόγο και τον τρόπο που έφυγε από τον Αστέρα Τρίπολης: «Με δέχτηκαν πολύ καλά από την πρώτη στιγμή, είχα ένα οικογενειακό πρόβλημα, αλλά μου φέρθηκαν πολύ καλά. Ηρθαμε σε συμφωνία και για αυτούς τους λόγους έφυγα. Με βοήθησαν και τους ευχαριστώ».

Για την επιλογή του Χακόμπο, μίλησε και ο τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ, Γιώργος Γεωργιάδης, που είπε:  «Ηταν εύκολο και για μένα και για τους προπονητές. Είχαμε γνώση, ξέραμε τις ικανότητές του, μιλήσαμε και με ανθρώπους του Αστέρα και έτσι καταλήξαμε στον Χακόμπο. Για αυτό και είμαι σίγουρος για την επιλογή μας».

Η επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ: «Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την απόκτηση του Jacobo Sanz Overejo. O Ισπανός τερματοφύλακας υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας μέχρι το καλοκαίρι του 2013».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου