Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Προαίσθημα για γκολ!

Την παράσταση με τις δηλώσεις του έκλεψε μετά το τέλος του αγώνα ο Μπρούνο Τσιρίλο. Ο Ιταλός αμυντικός αναφέρθηκε στο γκολ που πέτυχε στο Αγρίνιο καθώς επίσης και στο αποτέλεσμα του αγώνα με τον Παναιτωλικό:
«Ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι θα σκοράρω σ΄ αυτό το παιχνίδι. Το αισθανόμουν. Έμεινα σ΄ αυτό το ταξίδι μόνος μου στο δωμάτιο και σκεφτόμουν συνέχεια ότι θα πετύχω γκολ. Έτσι κι έγινε. Το αφιερώνω στον πατέρα μου που έφυγε πριν από ένα χρόνο από τη ζωή. Το αφιερώνω επίσης στην οικογένεια μου. Στην σύζυγο μου και στην κόρη μου. Ξέρω ότι δεν ήμασταν καλοί. Παίξαμε σε μια δύσκολη έδρα χωρίς αυτό να αποτελεί δικαιολογία. Προσπαθήσαμε για το καλύτερο και καταφέραμε να πάρουμε μόνο το βαθμό της ισοπαλίας. Πιστεύω ότι στο β΄ ημίχρονο η μόνη ομάδα που υπήρχε στο γήπεδο ήταν ο ΠΑΟΚ. Προσπαθήσαμε πολύ για να πάρουμε τη νίκη αλλά κάποια πράγματα δεν δούλεψαν σωστά και μείναμε με το βαθμό. Συνεχίζουμε μέχρι το τέλος με στόχο να συγκεντρώσουμε όσο περισσότερους βαθμούς μπορούμε»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου