Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Μπόλονι: «Είμαστε λυπημένοι και εκνευρισμένοι!»

Ο Λάσλο Μπόλονι στις δηλώσεις του εξέφρασε τη λύπη όλων για τον αποκλεισμό του ΠΑΟΚ και απάντησε σε όσα του καταλόγισε ο Δώνης.
Αναλυτικά είπε:
“Τελείωσε για μας σήμερα μία διοργάνωση. Είμαστε λυπημένοι και εκνευρισμένοι. Είναι μία φυσιολογική αντίδραση. Έχουμε λόγους να είμαστε γιατί η αίσθησή μου είναι ότι είχαμε τον έλεγχο του αγώνα για 92 λεπτά. Η ποιότητα της εμφάνισής μας δεν ήταν πολύ καλή, αλλά ήταν αρκετή για να συνεχίσουμε στο Κύπελλο. Ίσως μας έλειψε η τύχη. Αυτό δεν το είχαμε σήμερα. Δεν παίξαμε ένα 10% καλύτερα και το παιχνίδι γύρισε εναντίον μας. Είμαστε λυπημένοι, αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να είμαι εκνευρισμένος απέναντι στους παίκτες μου, διότι η έλλειψη αγωνιστικής παρουσίας τους ήταν για 45 δευτερόλεπτα, στα οποία δεχθήκαμε δύο γκολ. Ο Ατρόμητος έχει μία πολύ καλή ομάδα, με ποδοσφαιριστές που έχουν ταχύτητα και τεχνική. Για μένα ο Ατρόμητος και η Ξάνθη είναι οι δύο ομάδες που μου έχουν δώσει θετική εικόνα. Πρέπει να δώσω συγχαρητήρια στον Ατρόμητο γιατί το πάλεψαν ως το τέλος. Σε εκείνο το σημείο τους βοήθησε και ο Θεός, όμως δεν το παράτησαν. Συγχαρητήρια και στους δικούς μου παίκτες που έδωσαν ότι είχαν. Η νοοτροπία τους ήταν καλή. Κάθε φορά περιμένουμε όλο και περισσότερα πράγματα. Το άσχημο είναι ότι χάσαμε την πρόκριση, αλλά παράλληλα χάσαμε και κάποιους παίκτες σε μία δύσκολη περίοδο”, τόνισε ο Ρουμάνος.
Για το αν ο ΠΑΟΚ κυνήγησε το δεύτερο γκολ στο δεύτερο μέρος: “Είναι καλύτερα αν σκοράρεις δέκα γκολ. Και εγώ θέλω να σκοράρει η ομάδα όσο γίνεται περισσότερο. Ξέρεις όμως ότι αν δεχθείς γκολ στα παιχνίδια κυπέλλου τα πράγματα γίνονται δύσκολα. Επίσης δεν είχαμε φρέσκους επιθετικούς για να βάλουμε. Δεν θεωρώ ότι είναι λάθος να προσέξεις τα νώτα σου”.

Για το συμβάν με τον Επστάιν: “Γιατί να απολογηθώ και σε ποιον; Δεν είμαι υποκριτής. Αλλά δεν δέχομαι μαθήματα συμπεριφοράς από κανέναν. Δεν μου αρέσει την ώρα που υποφέρουμε, όταν είμαστε εκνευρισμένοι και λυπημένοι, οι αντίπαλοι παίκτες να έρχονται και να το παίζουν φιλικοί μαζί μας. Τα ίδια συναισθήματά δεν τα είδα από την πλευρά τους στο πέναλτι που πήραμε, όταν έριξαν όλη τους την πίεση πάνω στο διαιτητή. Δεν είδα πριν από 2-3 εβδομάδες τους ίδιους ευγενικούς ποδοσφαιριστές να έρχονται στα αποδυτήριά μας για χαιρετούρες. Έχουν καλή ομάδα, καλή προπονητή, αλλά κι εγώ δεν είμαι υποκριτής”.

Για το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ έχασε έναν στόχο: “Ο μοναδικός μου στόχος είναι να είμαι ικανοποιημένος με τη δουλειά μου. Είμαι ικανοποιημένος. Δεν μπορώ να πω όλα όσα σκέφτομαι, αλλά επί 2,5 μήνες ήμασταν αήττητοι, δουλεύουμε σκληρά και όποιος έχει μυαλό καταλαβαίνει”.

Για το λόγο που ο Λίνο δεν εκτελεί κόρνερ: “ Σήμερα τα δύο πρώτα κόρνερ του Γκαρσία δεν ήταν καλά και πήρε ο Ρομπέρ εκτελέσεις. Δεν είναι φυσιολογικό να πηγαίνει ο Λίνο στην αντίθετη πλευρά από αυτή που παίζει για να εκτελεί κόρνερ”.

Για τις αντιδράσεις μετά το τέλος του αγώνα: “Δεν μου αρέσουν αυτά τα πράγματα. Η ομάδα μπορεί να χάνει ή να κερδίζει, αλλά ο Ζαγοράκης και η διοίκηση κάνουν το καλύτερο που μπορούν. Έχουμε 30.000 κόσμο και 100-150 άτομα δημιουργούν αυτό το πρόβλημα. Αναρωτιέμαι πώς μπορούν να μπουν στον αγωνιστικό χώρο”

Δώνης: «Ήταν άθλος»
Ο Γιώργος Δώνης χαρακτήρισε "άθλο" την πρόκριση του Ατρόμητου και έκανε επίθεση στον Λάσλο Μπόλονι καταγγέλλοντας ότι ο Ρουμάνος τεχνικός είχε διαπληκτισμό με τον Επστάιν"!!!
Αναλυτικά είπε:
“ Ήμασταν καλύτεροι στον αγωνιστικό χώρο, κάναμε προσπάθεια και η πρόκριση είναι άθλος. Είναι σημαντικό ότι προοδεύουμε και τέτοιες προκρίσεις ενισχύουν την προσωπικότητά μας. Νομίζω ότι δίκαια νικήσαμε σήμερα. Θα ήθελα να σταθώ σε ένα γεγονός που με λυπεί. Όλοι οι ξένοι προπονητές που εργάζονται στην Ελλάδα, πρέπει να σέβονται το ψωμί που τρώνε. Όταν είσαι προπονητής του ΠΑΟΚ θα πρέπει να έχεις την ανάλογη συμπεριφορά. Να ζητήσει ο κ. Μπόλονι συγγνώμη από τον Επστάιν, τον οποίο έφτυσε και χτύπησε στη φυσούνα. Τον Ατρόμητο δεν μπορεί να τον κατηγορήσει κανείς για κλεψιά. Η ομάδα μου έκανε αυτό που έπρεπε με τον καλύτερο τρόπο”, δήλωσε ο προπονητής του Ατρόμητου.
Για τις αλλαγές του: “Θέλαμε την πρόκριση, αλλά για εμάς το κυριότερο είναι η μάχη του πρωταθλήματος. Θέλαμε να παίξουμε πειθαρχημένα σήμερα και αν ευνοούσαν οι συνθήκες θα έπαιζαν για 20-25 λεπτά οι Μήτρογλου, Τάτος”.

Για την πιθανότητα συμμετοχής στον τελικό: “Δεν μου λέει κάτι ένας τελικός Κυπέλλου. Το απολαμβάνω επειδή το γουστάρουν οι παίκτες μου.  Για εμένα η επιτυχία θα είναι να μπούμε στην πρώτη πεντάδα”.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου