Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

«Καυτή η Τούμπα, μπράβο στους παίκτες μου»

Ο τεχνικός της Ουντινέζε Φρατζέσκο Γκουιντολίν έδωσε τα εύσημα στους παίκτες του, διότι όπως τόνισε ήταν πολύ δύσκολο να παίξει κάποιος μπάλα σε μία τόσο καυτή έδρα όπως η Τούμπα.
Αναλυτικά είπε:
«Αρχικά θέλω να συγχαρώ τους παίκτες μου. Κάνανε μία φοβερή δουλειά σε αυτό το γήπεδο. Εγώ δε θα μπορούσα να παίξω! Ήταν πολύ καυτή ατμόσφαιρα… Ξεκινήσαμε πολύ δυνατά και οι παίκτες μου, που είναι καλύτεροι από μένα, ήταν άξιοι για τη νίκη τους».
Για τις στημένες φάσεις, από τις οποίες ήρθαν τα δύο πρώτα γκολ της Ουντινέζε είπε:
«Αυτό οφείλεται στο ότι οι παίκτες είναι άξιοι. Δουλέψαμε στα 180 λεπτά δείξαμε πόσο καλοί είμαστε περισσότερο εκτός έδρας. Έχουμε δουλέψει σκληρά και φάνηκε η δουλειά μας»
Τι του έκανε μεγαλύτερη εντύπωση από το ματς και τους αγώνες με τον ΠΑΟΚ;
« Η ομάδα έδειξε χαρακτήρα σε ένα πολύ δύσκολο γήπεδο. Πριν από 12 χρόνια είχε χάσει 3-0 και αποκλείστηκε, ενώ και πιο πρόσφατα είχε χάσει εύκολα σε φιλικό.
Εγώ δε θα μπορούσα να παίξω σε τέτοιο γήπεδο καθώς ήταν πολύ έντονη η πίεση από τον κόσμο και γι΄αυτό συγχαίρω ξανά τους παίκτες μου.
Θα μπορούσαμε να παίξουμε καλύτερα, αλλά με το αβαντάζ των δύο γκολ ήταν αλλιώς τα πράγματα. Στο δεύτερο ημίχρονο έπεσε ο ρυθμός και δεν είμαστε καλοί σε αυτό σε χαμηλό ρυθμό αλλά και πάλι είμαι πολύ ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα και την πρόκριση».
Για την παρουσία του Ασαμόα είπε:
«Φέτος είχαμε το Κόπα Άφρικα με απουσίες και πολλούς τραυματισμούς. Αυτό δίνει ένα αβαντάζ στους αντιπάλους. Όταν λείπουν κάποιοι παίκτες δημιουργείται πρόβλημα. Είχαμε και κάποιους τραυματισμούς αλλά θα τα ξεπεράσουμε και θα κάνουμε αυτό που θέλουμε στη σεζόν…»
Για το πέναλτι στο Σνάουτσνερ και αν έχει ξαναδεί τέτοιο πέναλτι;
«Ειλικρινά ήμουν μακριά δεν μπορώ να έχω γνώμη…»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου