Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

«Εγώ φταίω για την ήττα!»

Ο Πάμπλο Γκαρσία μιλώντας μετά από το τέλος του αγώνα με τον Ολυμπιακό ανέλαβε την ευθύνη για την ήττα με 0-2!
«Είχαμε 10 λεπτά πολύ άσχημα στο ξεκίνημα του αγώνα. Δεχθήκαμε νωρίς το πρώτο γκολ μετά από ένα δικό μου λάθος. Εκείνη ήταν πολύ καθοριστική στιγμή. Γι' αυτό θα πω ότι σήμερα χάσαμε εξαιτίας μου! Το παίρνω πάνω μου. Εγώ φταίω για την ήττα... Τα υπόλοιπα παιδιά έκαναν μία μεγάλη προσπάθεια αλλά δεν πήγαν τα πράγματα όπως θέλαμε...», επισήμανε αρχικά ο Γκαρσία.
Συνεχίζοντας είπε: «Μετά από το πρώτο γκολ που δεχθήκαμε δεν παίξαμε όπως θα θέλαμε αλλά προσπαθήσαμε. Δεχθήκαμε και δεύτερο γκολ, μετά κάναμε λίγες ευκαιρίες αλλά και ο Ολυμπιακός έκανε ένα καλό παιχνίδι και πήρε αυτό που ήθελε».

Τέλος ο Ουρουγουανός παραδέχθηκε ότι η σημερινή μέρα ήταν μία από τις χειρότερές του στον ΠΑΟΚ: «Ναι, είναι μία από τις πιο άσχημες μέρες μου στον ΠΑΟΚ. Τώρα δε θέλω να πω τίποτα άλλο εν βρασμώ ψυχής για τη συνέχεια. Να ηρεμίσουμε...»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου