Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

"Έχουμε πολύ υψηλούς στόχους στο πρωτάθλημα"

Την κατάκτηση του πρωταθλήματος έθεσε ως στόχο του ΠΑΟΚ ο Κοστίν Λάζαρ, ο οποίος μια ημέρα μετά τη νίκη στο Ο.Α.Κ.Α μίλησε στη συνδρομητική τηλεόραση για όλα τα ζητήματα που αφορούν τον Δικέφαλο.


Αναφερόμενος στην προχθεσινή νίκη, ο Ρουμάνος μέσος τόνισε: “Ακολουθήσαμε κατά γράμμα τις οδηγίες του προπονητή μας. Δείξαμε μέσα στο γήπεδο ότι αξίζαμε τη νίκη. Περιμέναμε η ΑΕΚ να έχει μεγαλύτερο κίνητρο γιατί τους κερδίσαμε και στο Κύπελλο και στο πρωτάθλημα. Ομως δείξαμε πως ήμασταν καλύτεροι και πήραμε τη νίκη”. Σχετικά με τον αγώνα κόντρα στον Ολυμπιακό, ο Λάζαρ είπε: “Θα δώσουμε το καλύτερο, θέλουμε να πάρουμε τη νίκη. Σίγουρα σε αυτό έχουμε ένα κίνητρο παραπάνω. Θέλουμε να μειώσουμε τη διαφορά στην κορυφή”. Συνεχίζοντας τις δηλώσεις απάντησε σε ερώτηση σχετικά με το ποιος είναι το φαβορί για το Πρωτάθλημα, ως εξής: “Το φαβορί για το πρωτάθλημα είναι ο ΠΑΟΚ. Σίγουρα εξαρτώνται πολλά από τα ματς με Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, αυτός είναι ο στόχος μας. Η έδρα του ΠΑΟΚ είναι η πιο καυτή και αν έλεγα τη δεύτερη, θα επέλεγα αυτή του Ολυμπιακού”. Σχολιάζοντας τα δημοσιεύματα περί ενδιαφέροντος της Ραπίντ, ο Ρουμάνος μέσος είπε “Εγώ είμαι εδώ στον ΠΑΟΚ, είμαι καλά. Εχω συμβόλαιο, δεν περνά από το μυαλό μου να φύγω. Οταν τελειώσει θα δούμε, σίγουρα η Ραπίντ είναι η ομάδα της καρδιάς μου”. Για το πόσο σημαντικό είναι ότι ο Μπόλονι τον γνωρίζει ως παίκτη, ο Λάζαρ τόνισε: “Είναι σημαντικό. Δεν θέλω να τον απογοητεύσω, είναι ένα μεγάλο κίνητρο για μένα που είναι αυτός προπονητής”

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου