Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

«ΠΑΟΚ όπως λέμε Μαρσέιγ»

Λίγο πριν εκπνεύσει η μεταγραφική περίοδος, ο ΠΑΟΚ ανακοίνωσε και επίσημα την απόκτηση του Φρεντερίκ Νιμανί. Ο 23χρονος επιθετικός υπέγραψε συμβόλαιο με τον Δικέφαλο ως το τέλος της σεζόν με οψιόν αγοράς το καλοκαίρι. Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ. ανακοινώνει την συμφωνία της με την AS Monaco για τον δανεισμό του ποδοσφαιριστή Frederic K. Nimani N'Galou έως τον Ιούνιο του 2012, με option αγοράς του από τη γαλλική ομάδα».
Ο Γάλλος φορ παρουσιάστηκε στην Τούμπα στους εκπροσώπους του Τύπου κρατώντας τη φανέλα με το νούμερο 39.
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κ. Μπόλονι, τον κ. Παντελή Κωνσταντινίδη και τον πρόεδρο για την δυνατότητα που μου έδωσαν να δείξω την αξία μου. Είμαι πραγματικά χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ», ήταν τα πρώτα λόγια τους
Σε ερώτηση για τους λόγους που ήρθε στον ΠΑΟΚ, απάντησε: «Ο Μπόλονι είναι ένας λόγος, ξέρει τι παίκτης είμαι και γι’ αυτό ήρθα. Ηρθα σε μιαι μεγάλη ομάδα με τίτλους. Παρομοιάζω τον κόσμο με την Μαρσέιγ, ειδικά για τον κόσμο με βάση και τα βίντεο που έχω δει στο διαδίκτυο. Περιμένω να ζήσω αυτή την εμπειρία».
Για τον ρόλο που θα έχει στην ομάδα, είπε: «Μιλήσαμε με τον κ. Μπόλονι που ξέρει ότι μπορώ να προσφέρω επιθετικά. Το θέμα είναι να βρω ρυθμό μια και δεν έπαιζα με την Μονακό. Παίζω μπροστά, δεξιά και αριστερά. Είναι το ίδιο για εμένα, αν και παίζω περισσότερο στα αριστερά. Πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω και τώρα…».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου