Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Μπόλονι: «Το μυαλό μας μόνο στο Κύπελλο »


Ο Λάσλο Μπόλονι μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου τόνισε:
«Είμαι χαρούμενος επειδή μετά από μόνο δύο μέρες ξεκούρασης από το παιχνίδι με τη Ρουμπίν Καζάν, κερδίσαμε ένα εκτός έδρας ματς.
Θέλαμε πολύ αυτή τη νίκη.
Στα τελευταία τέσσερα τελευταία ματς του 2011 είχα ζητήσει να είμαστε παρόντες μέσα στο γήπεδο και σήμερα ήμασταν…
Για μας το ματς ήταν δύσκολο μέχρι τη στιγμή που κάναμε τη διαφορά.
Πριν το γκολ χάσαμε κάποιες ευκαιρίες και ήμουν λίγο θυμωμένος.
Αλλά τελικά είμαι χαρούμενος καθώς ο Σαλπιγγίδης ο κυνηγός μας, μας έκανε ένα δώρο ένα γκολ και όλα έγιναν πιο εύκολα.
Είχα δει 1-2 ματς της Δόξας και σήμερα ήταν έκπληξη που είδα και πιο πολλά επιθετικά στοιχεία.
Ο Βραζιλιάνος μας δημιούργησε κάποια προβλήματα, όπως και Ο Ούγγρος.
Σημαντικό ήταν για μας  ότι χρησιμοποιήσαμε κάποιους παίκτες που ήταν φρέσκοι.
Τώρα όλη μας η προσοχή στρέφεται στον αγώνα Κυπέλλου. Εκεί θα ρίξουμε όλη την αυτοσυγκέντρωσή μας».
Σε ερώτηση για την απόφασή του για την πρόταση που είχε από τη Σαουδική Αραβία είπε:
«Ξεκινάτε δυνατά τις ερωτήσεις. Ξέρω ότι είναι σημαντικό το θέμα, είδα τι φρενίτιδα έπιασε τα ΜΜΕ, αλλά εγώ ήμουν όσο πιο ξεκάθαρος μπορούσα την προηγούμενη φορά.
Η αυτοσυγκέντρωσή μου τώρα είναι στον αγώνα Κυπέλλου».

Τι δεν του άρεσε από το σημερινό ματς;
«Είχαμε ευκαιρίες να σκοράρουμε κι άλλα γκολ και δεν το κάναμε. Και πριν ανοίξουμε το σκορ και μετά. Δεν είμαι ικανοποιημένος επειδή δεν καθαρίσαμε πιο νωρίς ο ματς. Είδα κάποια τεχνικά λάθη, »
Την απάντηση για τη Σαουδική Αραβία θα τη δώσει μετά από το ματς του Κυπέλλου;
«Μόνο ο Θεός ξέρει… Να δούμε πρώτα ο Θεός…»
Για ακόμη ένα παιχνίδι μετά από το 2-0 η ομάδα δεν πίεσε τόσο στη συνέχεια. Γιατί;
«Δεν έχουμε το πνεύμα να σκοτώσουμε τον αντίπαλο όταν πρέπει. Μας λείπει το φονικό ένστικτο. Επίσης ήμασταν κουρασμένοι. Και πρώτος ο Γκαρσία… Όταν είσαι κουρασμένος κάνεις κάποια λάθη που δεν πρέπει…
Είναι περισσότερο ψυχολογικό το θέμα, παρά τεχνικό και μαζί είναι και θέμα φυσικής κατάστασης. Ήταν και θέμα σωματικό.
Ο Κλάους δεν έκανε καλό ματς σήμερα, ο Γιάννου έδωσε άλλη ζωντάνια. Ο Αθανασιάδης όμως πρέπει να μάθει κι άλλα πράγματα. Θέλω να δώσω και άλλες ευκαιρίες σε νέους παίκτες… ».
Μεταξύ της προηγούμενης τοποθέτησης και σήμερα μεσολάβησε και μία συνάντηση με τον Παντελής Κωνσταντινίδη. Τι έγινε;
«Το Κύπελλο είναι το πιο σημαντικό για μας. Όλη η προσοχή μου είναι στραμμένη εκεί…».
Ο Γλύκος έπαιξε για 2ο σερί ματς βασικός. Τι σημαίνει αυτό;
«Ναι σημαίνει κάτι. Είναι παίκτης του ΠΑΟΚ και παίρνει ευκαιρίες. Χρειάζεται περισσότερα ματς για να νιώσει καλύτερα και να βελτιωθεί. Έχω ξαναπεί ότι έχω τρεις τερματοφύλακες και τρία αριστερά μπακ. Καθένας πρέπει να μου δείχνει πράγματα για να παίζει.
Ο Γλύκος είναι σε καλό δρόμο…»
Και ένα σχόλιο για την Ουντινέζε;
«Δεν είναι η καλύτερη δυνατή κλήρωση για μας. Είμαι χαρούμενος που Θα παίξουμε με μία δυνατή ομάδα. Εναντίον μίας δυνατής ομάδας από ένα δυνατό πρωτάθλημα. Θα είναι ένα καλό τεστ για μας. Αλλά για να πω κάτι παραπάνω για εκείνα τα ματς είναι νωρίς.
Δεν ξέρω τόσα πολλά πράγματα.
Δεν ξέρω ακόμη ποιους παίκτες θα μπορώ να βάλω στη λίστα. Ίσως κάποιοι φύγουν, ίσως κάποιοι δεν είναι εδώ, δεν ξέρω ποιος θα μπορούσε να έρθει για να πω κάτι για την Ουντινέζε τώρα. Είναι νωρίς»
Κλείνοντας είπε και κάτι ακόμη μόνος του, χωρίς ερώτηση:
«Δεν είναι για τη Σαουδική Αραβία…», είπε γελώντας.
«Εχω παραβρεθεί 3-4 φορές σε ένα πολύ ωραίο θέαμα. Χθες είχα μία συνάντηση με 2-3 ανθρώπους που συμμετείχαν σε αυτό το θέαμα.
Αυτό το θέαμα είναι στις κερκίδες. Είναι ένα πολεμικό παιχνίδι που γίνεται στη Θύρα 4. Και νομίζω τις τελευταίες φορές, το 95%  όσων βρίσκονται εκεί είναι οι νικητές αυτής της διαμάχης.
Αυτοί δίνουν δύναμη στους παίκτες…
Υπάρχει όμως ένα θέμα με το Σαλπιγγίδη, μεταξύ τους.
Θέλω να πω ότι είναι ένα δικό τους πρόβλημα και αυτή η διαμάχη είναι μεταξύ τους.
Αλλά ο Σαλπιγγίδης μου δίνει λύσεις στην ομάδα και αυτό με κάνει χαρούμενο.
Όπως σήμερα όπως στην Τότεναμ.
Μουτ αρέσει  που δίνει απαντήσεις.
Θα ήθελα να πω ευχαριστώ για το θέαμα που μας παρουσιάζουν στις κερκίδες…».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου