Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Περήφανος που είμαι κομμάτι του ΠΑΟΚ

Η πρώτη ερώτηση στον Βραζιλιάνο, αφορούσε τα συναισθήματά του όταν ακούει το όνομά του από τα χείλη των οπαδών του ΠΑΟΚ. «Ανατριχιάζω, ειλικρινά, θέλω να με πιστέψετε. Δεν είμαι τόσο συνηθισμένος... Ο κόσμος δεν δένεται τόσο με τα μπακ, περισσότερο τυχεροί είναι οι επιθετικοί, οι μέσοι, οι παίκτες που βάζουν πολλά γκολ. Νομίζω ότι ο κόσμος έχει εκτιμήσει εμένα για όσα προσπαθώ σε κάθε παιχνίδι. Είμαι ήδη εδώ πολλά χρόνια και παρότι ήρθα ως ξένος, είμαι ένα κομμάτι του ΠΑΟΚ και είμαι περήφανος γι΄ αυτό» ήταν η απάντηση του Λίνο.

Εν συνεχεία και μεταξύ των άλλων, ο 36χρονος αμυντικός εξομολογήθηκε πως μετά από κάθε παιχνίδι είναι πάντα… πεθαμένος από την κούραση, εξέφρασε για μία ακόμα φορά την πρόθεσή του να συνεχίσει να παίζει ποδόσφαιρο και μετά το τέλος της τρέχουσας σεζόν και εξέφρασε την απόλυτη ικανοποίησή του για τη ζωή του και τη ζωή της οικογένειάς του στην Ελλάδα και στη Θεσσαλονίκη.

Αναφορικά δε με το αν αισθάνεται… ΠΑΟΚτσής, ο Λίνο απάντησε: «Θέλει και ρώτημα; Ο ΠΑΟΚ δεν είναι απλά μία ομάδα. Δεν θα σας μάθω εγώ τι πρεσβεύει ο σύλλογος, ξέρουν όλοι πολύ καλά. Ο ΠΑΟΚ είναι η ομάδα μου, θα είμαι μια ζωή περήφανος γι΄ αυτή τη φανέλα».

Τέλος, ο άσος του Δικεφάλου χαρακτήρισε τύχη για τον ΠΑΟΚ την έλευση του Ιβάν Σαββίδη, εξέφρασε την πεποίθηση του πως η ομάδα μπορεί να αντεπεξέλθει στους συνεχείς αγώνες και απέφυγε να πάρει θέση σε ότι αφορά την ερώτηση «με τι θα είσαι ευχαριστημένος στο τέλος της σεζόν», απαντώντας «προτιμώ να δω τι θα έχουμε πετύχει και τότε θα σας πω αν είμαι ευχαριστημένος με τα όσα έχουμε πετύχει».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου