Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Μαλεζάς: "Θέλω ένα πρωτάθλημα"

Στους σπουδαστές του ΙΕΚ ΑΚΜΗ μίλησε ο Στέλιος Μαλεζάς ο οποίος τόνισε ότι θέλει έναν τίτλο με τη φανέλα του ΠΑΟΚ.
Πιο χαρακτηριστικά είπε: "Δεν θα συμφωνήσω ότι έχω πετύχει κάτι μέχρι τώρα. Δεν μπορούμε να το πούμε αν δεν έρθει κάποιος τίτλος με την ομάδα μου. Το θέλουμε πολύ όλοι στον Π.Α.Ο.Κ".
Για τη συνύπαρξή του με τον Κοντρέρας, που πλέον αποτελεί παρελθόν συμπλήρωσε: -"Έχω βοηθηθεί από τον Κοντρέρας πάρα πολύ, όχι όμως μόνο από αυτόν. Από πολλούς συμπαίκτες μου που αγωνίζονται στην ίδια θέση όλα αυτά τα χρόνια πήρα κάτι. Είναι καλό ότι είχα έμπειρους ποδοσφαιριστές δίπλα μου να μου μαθαίνουν πράγματα".
Και συνέχισε απαντώντας σε ερωτήσεις σπουδαστών:
Γιατί στην Ευρώπη ο Π.Α.Ο.Κ. έχει καλύτερα αποτελέσματα από το ελληνικό πρωτάθλημα;
- "Στην Ευρώπη δεν υπάρχει πίεση στην ομάδα ενώ σημαντικό είναι και το γεγονός ότι οι αντίπαλοι δεν κλείνονται πίσω".
-Ποιες πιστεύετε ότι είναι οι επιπτώσεις από την υπόθεση των στημένων αγώνων;
- "Το κυριότερο είναι η δυσφήμηση του ποδοσφαίρου μας στο εξωτερικό. Ίσως με αφορμή αυτά βελτιωθούν κάποια πράγματα στο μέλλον".
-Ο Π.Α.Ο.Κ. τα τελευταία χρόνια έχει πολλά έσοδα. Εξακολουθούν όμως να υπάρχουν απλήρωτοι ποδοσφαιριστές. Γιατί πιστεύετε ότι συμβαίνει αυτό;
- "Είμαι ποδοσφαιριστής και δεν είναι η δουλειά μου τα οικονομικά. Από την στιγμή που δικαιολογούν τα έσοδα κι έξοδα δεν έχω λόγο να μην πιστέψω τους διοικούντες".
-Είστε αρχηγός σε μία πολύ μεγάλη ομάδα στην χώρα σας. Ποιες ενέργειες κάνατε για να προστατεύσετε τους απλήρωτους συμπαίκτες σας;
- "Μιλάμε με την διοίκηση σαν αρχηγοί για τα προβλήματα που υπάρχουν. Υπάρχει συνεννόηση. Αν δεν κάνω λάθος, πρώτα πληρώνονται οι μικροί που τα έχουν περισσότερη ανάγκη τα χρήματα και μετά τα μεγάλα συμβόλαια στην ομάδα".
-Τα λεφτά που σας χρωστάει ο Π.Α.Ο.Κ. αντιστοιχούν σε αρκετούς μήνες και δεν είστε ο μοναδικός ποδοσφαιριστής που του οφείλονται χρήματα. Υπάρχει κάποιο διάστημα αυτά τα 6-7 χρόνια που πληρωνόσασταν στην ώρα σας κανονικά και δεν σας χρωστούσαν μήνες και ποιο ήταν αυτό;
- "Μετά την πώληση του Δημήτρη Σαλπιγγίδη στον Παναθηναϊκό κι ενώ είχαμε να πάρουμε 6 μήνες χρήματα μας πλήρωσαν. Όλο το διάστημα που ήμουν στον Π.Α.Ο.Κ. δεν μπορώ να πω ότι είχαμε ιδιαίτερες καθυστερήσεις. Ένα δύο μήνες πάντα που είναι κάτι συνηθισμένο νομίζω".
-Έχετε σκεφτεί να φύγετε από τον Π.Α.Ο.Κ.;
- "Να σας πω την αλήθεια την περσινή χρονιά κυρίως σκέφτηκα να φύγω. Έγινε πρόταση από την Α.Ε.Κ. το χειμώνα κι από μία τουρκική ομάδα το καλοκαίρι. Τελικά έμεινα. Μου έφυγε από το μυαλό αυτό το ενδεχόμενο".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου