Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Χερέα: "Φεύγω για το εξωτερικό αν..."


Ο Οβίδιους Χερέα, ο Ρουμάνος μέσος, που σύμφωνα με δημοσιεύματα απασχολεί τον ΠΑΟΚ, αποκάλυψε πως σε περίπτωση που έρθει πρόταση από ομάδα του εξωτερικού τότε, η Ραπίντ θα του επιτρέψει να αποχωρήσει, αφού έχει έρθει σε σχετική συμφωνία με τον ισχυρό άνδρα της ομάδας, Τζορτζ Κόπος.

Παράλληλα, ο έμπειρος ποδοσφαιριστής αναφέρθηκε και στο γεγονός ότι εκτελεί όλα τα πέναλτι της Ραπίντ, αποκαλύπτοντας πως όλα άρχισαν όταν ο Σπαντάσιο αστόχησε από τα έντεκα μέτρα. Συγκεκριμένα τα όσα είπε:

Για το γεγονός ότι έμεινε στην Ραπίντ: "Ήθελα πολύ να παραμείνω στην Ραπίντ. Ήθελα να συνεχίσω εδώ γιατί πρέπει με την ομάδα να κατακτήσουμε κάποιο τρόπαιο. Γι' αυτόν τον λόγο ήρθα στην ομάδα.

"Για το αν έρθει πρόταση από ομάδα του εξωτερικού: "Έχουμε μια συμφωνία με τον κ. Κόπος πως αν έρθει πρόταση από ομάδα του εξωτερικού και θέλω να πάω τότε τόσο ο ίδιος όσο και ο σύλλογος θα με αφήσουν να φύγω".

Για το ότι αναλαμβάνει όλες τις εκτελέσεις πέναλτι της ομάδας του: "Μέχρι στιγμής δεν έχω χάσει κανένα πέναλτι. Και ούτε θέλω να μου συμβεί αυτό. Εκτελώ πέναλτι από πολύ μικρός ακόμα και από την προηγούμενη ομάδα που ήμουν. Στην Ραπίντ ξεκίνησα να τα εκτελώ όταν ο Σπαντάσιο αστόχησε σε ένα. Από τότε έχω αναλάβει εγώ όλες τις εκτελέσεις."

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου