Αν θέλετε κάποιοι από εσάs μπορείτε νά μάs στείλετε τα δικά σαs κείμενα στό e-mail:paokfever@yahoo.gr καί εμείs μέ τήν σειρά μαs θά τά αναρτήσουμε…

123

 photo logo_zpsd2cefcfa.gif
.

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Το όραμα και η φιλοσοφία της νέας διοίκησης



















Και τυπικά χθες το πρωί “κλείδωσε” το νέο διοικητικό σχήμα στον ΠΑΟΚ. Με εννέα μέλη (όπως είχαν αναφέρει τα ΣΠΟΡ από την πρώτη στιγμή) επτά νέα πρόσωπα και το κυριότερο, όραμα και φιλοσοφία για τη επόμενη ημέρα. Με την προσθήκη του Στέφανου Σαράτση έκλεισε το σχήμα, ενώ σύντομα θα γίνει ο καταμερισμός των αρμοδιοτήτων. Οι Ζαγοράκης και Μηλιωρίδης είναι οι μόνοι που συνεχίζουν από την προηγούμενη διοίκηση. Οι υπόλοιποι που θα μετέχουν στο νέο σχήμα είναι οι Βρύζας, Κωνσταντινίδης, Δημήτρης Σαχπατζίδης, Γιώργος Σαχπατζίδης, Βαγγέλης Ποζατζίδης, Λεωνίδας Βελλής και Στέφανος Σαράτσης.
Ο τελευταίος είναι ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας “Καλά Καθούμενα” στην Πολίχνη, εκεί όπου γευματίζουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα οι παίκτες του ΠΑΟΚ. Η πρώτη συνάντηση των εννέα συμβούλων θα γίνει την Κυριακή, πιθανότατα μετά το ματς με τον ΟΦΗ. Ουσιαστικά θα είναι το πρώτο άτυπο διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΕ και θα γίνει σταδιακά ο καταμερισμός των αρμοδιοτήτων.
ΒΕΛΛΗΣ: “Το σύνθημα είναι ο ΠΑΟΚ”
Ο τραγουδιστής Λεωνίδας Βελλής που θα συμμετέχει στο νέο συμβούλιο της ΠΑΕ με δηλώσεις του στον Sport 103 FM υποστήριξε μεταξύ των άλλων πως είναι διατεθειμένος να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ.
Μεταξύ των άλλων είπε: “Είμαι και εγώ ένα παιδί του ΠΑΟΚ. Τον παρακολουθώ από την κερκίδα, αλλά πονάω την ομάδα. Η ομάδα είναι σε πολύ καλό δρόμο και αυτό χάρη στον Ζαγοράκη. Μπορώ να βάλω και εγώ το λιθαράκι μου. Νομίζω ότι και εγώ μπορώ να κάνω κάτι. Έχω πολλά στο μυαλό μου και από την Αμερική και από την Αυστραλία. Είναι καλύτερο να περιμένουμε τι πόστο μπορεί να αναλάβει ο καθένας. Το σύνθημα το δικό μας είναι ο ΠΑΟΚ. Πρέπει να αποκτήσει αυτοκυριαρχία και μεγάλο ταμείο για να μπορέσει να ανέβει και άλλο”.
Για το πόστο που μπορεί να αναλάβει, τόνισε: “Δεν έχει γίνει κάποια συζήτηση ακόμα. Πρέπει να μαζευτούμε όλοι μαζί στο Δ.Σ. Να γνωρίσει ο ένας τον άλλον και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Σε δύο σημεία δε θα ασχοληθώ. Το ένα είναι το ταμείο και τα οικονομικά. Απαγορεύω τον εαυτό μου να μπω σε αυτό το πόστο. Το δεύτερο είναι των παικτών. Είναι άλλων δουλειά αυτή. Σε οποιοδήποτε άλλο πόστο το συζητάμε”.
Για το αν ασχολείται με κάποια επιχείρηση τώρα, διευκρίνισε: “Δεν έχω καμία επιχείρηση και δεν ασχολούμαι τώρα με επιχειρήσεις. Κάποτε είχα ασχοληθεί στην Αμερική. Είμαι ένας τραγουδιστής που έχει να τραγουδήσει αρκετά χρόνια. Δε θα βάλω το τραγούδι στο περιθώριο. Αυτή τη στιγμή ενδιαφέρομαι πολύ για τον ΠΑΟΚ. Το τραγούδι είναι μέσα στο αίμα μου και δεν το απαρνιέμαι. Τώρα έχει πάρει ένα διαφορετικό δρόμο και κρατάω τις αποστάσεις. Με απασχολεί μόνο το θέμα του ΠΑΟΚ αυτή τη στιγμή”.
“Η άνοδος του ΠΑΟΚ”
Ο Λεωνίδας Βελλής στις δηλώσεις του είπε ακόμη: “Από τα χρόνια που ανέλαβε ο Ζαγοράκης, είδα ότι ο ΠΑΟΚ μπαίνει σε καλό δρόμο. Είδα ότι καθαρίζει το τοπίο. Με ενδιαφέρει ο ΠΑΟΚ με αυτόν τον πρόεδρο και για αυτό μπαίνω στη διοίκηση. Μένω μόνιμα στη Θεσσαλονίκη και η σκέψη μου είναι στην άνοδο του ΠΑΟΚ. Το πιο σημαντικό είναι η διαδρομή της ομάδας. Υπάρχει ψυχή και πρέπει να τη βγάλουμε στον κόσμο μας, πρέπει να του δώσουμε πολλά. Έχω πολλή όρεξη. Ο κόσμος μας, είναι ο καλύτερος του κόσμου και από αυτούς ζητάω λίγο χρόνο. Είμαι ΠΑΟΚ από τα γεννοφάσκια. Η μητέρα μου είναι Σμυρνιά και ο πατέρας μου από τη Μικρά Ασία και μου έβαλε το μικρόβιο του ΠΑΟΚ”.
Κατατέθηκε η αίτηση στο πρωτοδικείο
Από νωρίς το πρωί βρέθηκαν στα γραφεία οι Ζαγοράκης και Βρύζας. Ολοκλήρωσαν τις επαφές για τα πρόσωπα που θα συμμετέχουν στο νέο συμβούλιο, ενημέρωσαν τηλεφωνικά τον Θανάση Κατσαρή και αμέσως άρχισε ένας αγώνας δρόμου για να κατατεθεί η αίτηση στο πρωτοδικείο. Το τελευταίο “κομμάτι” το ανέλαβαν οι νομικοί της ΠΑΕ και του Α.Σ. ΠΑΟΚ. Κατατέθηκε η αίτηση στο πρωτοδικείο και δόθηκε η προσωρινή έγκριση για το σχηματισμό διοίκησης.
Ο εκπρόσωπος του ΑΣ
Ο Θανάσης Κατσαρής ενημέρωσε χθες το πρωί τηλεφωνικά όλα τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Ερασιτέχνη για τη λίστα με τα πρόσωπα που συμμετέχουν στη διοίκηση. Μάλιστα ανέφερε πως εκπρόσωπος του Α.Σ. στη ΠΑΕ θα είναι ο Βαγγέλης Ποζατζίδης. Ο Κατσαρής επικοινώνησε με τον Ποζατζίδη, του ανακοίνωσε τα νέα και το θέμα προχώρησε. Ουσιαστικά για να συντομευτούν οι διαδικασίες και για να προλάβουν οι δύο νομικοί (Μαυρομάτης και Γιαννακοπούλου) να καταθέσουν τις αιτήσεις στο πρωτοδικείο, έπρεπε να ενημερωθούν τηλεφωνικά οι εκπρόσωποι της διοίκησης του Α.Σ.
Ποζατζίδης: «Θα είμαι ελεγκτής της ΠΑΕ»
Ο Ποζατζίδης με δηλώσεις του στον Sport 103 FM υποστήριξε για τη συμμετοχή του στο νέο συμβούλιο: “Είχαμε κάνει κάποιες συζητήσεις με τον κ. Κατσαρή τις προηγούμενες ημέρες, όμως χθες με ενημέρωσε για την πρόθεσή του να με προτείνει να συμμετέχω στο νέο συμβούλιο. Ουσιαστικά θα είμαι ο ελεγκτής του Ερασιτέχνη στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Και αυτό θα ισχύσει για όλα τα επίπεδα. Πάντα όμως θα δίνουμε αναφορά στον πρόεδρο του Α.Σ. και το διοικητικό συμβούλιο». Ο εκπρόσωπος του Α.Σ. είπε ακόμη: “Σε πρόσφατη γενική συνέλευση του Α.Σ. ΠΑΟΚ αποφασίστηκε να υπάρχει ένας εκπρόσωπος από τον ερασιτέχνη στην ΠΑΕ και την ΚΑΕ. Και ουσιαστικά αυτό υλοποιείται. Πιστεύω ότι θα γίνει μια μεγάλη προσπάθεια για να εκπροσωπηθεί ο ΠΑΟΚ όσο το δυνατόν καλύτερα σε όλους τους τομείς. Και το κυριότερο να διατηρήσουμε τον κόσμο ενωμένο σε αυτή τη νέα προσπάθεια που κάνουμε. Όταν θα συναντηθούμε στον αγώνα με τον ΟΦΗ, θα γίνει ο καταμερισμός των αρμοδιοτήτων”.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου